AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Min venninne er på ferie i utlandet nå, alene. Hun ble akutt syk og fikk høre fra kjæresten at han skulle "si fra til sjefen og ta første fly". Han kom ikke. Så da har han egentlig gjort et valg. Jobben er viktigere enn henne. Hvorfor løy han om at han "skulle ta første fly"? Kvinner: Hva ville du gjort nå om du var henne? Dumpet han? Menn: Ville dere tatt fri fra jobben og reist i en sånn situasjon? Anonymkode: a8830...3d7
PetterKanin Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Nå kan det nok gå noen dager/uker til første fly for tiden. Om hun ble akutt alvorlig syk, selvsagt. 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min venninne er på ferie i utlandet nå, alene. Hun ble akutt syk og fikk høre fra kjæresten at han skulle "si fra til sjefen og ta første fly". Han kom ikke. Så da har han egentlig gjort et valg. Jobben er viktigere enn henne. Hvorfor løy han om at han "skulle ta første fly"? Kvinner: Hva ville du gjort nå om du var henne? Dumpet han? Menn: Ville dere tatt fri fra jobben og reist i en sånn situasjon? Anonymkode: a8830...3d7 Han har vel forklart henne hvorfor han ikke kunne komme? Kanskje han ikke fikk lov av sjefen? Jeg tenker at har man valg å reise alene, bør man kunne klare seg selv. Kjipt, men sånn er det. Ingen kan garantere for sykdom. Anonymkode: 9af55...c26 5
Mintpust Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Det er vel flystreiken som gjør det?? Men er hun voldsomt syk da eller? For skal han ned for å pleie henne?.. Merkelig opplegg. Eg hadde ikke forventet at min mann kom flygende, med mindre det var slik at eg ikke i det hele tatt kunne ta vare på meg selv. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Blir kjæresten syk på ferie så får hun hjelp der, alternativt komme seg hjem. Hvis det er slik at venninnen din mener at det eneste riktige her er at kjæresten skal komme og vise henne omsorg så tar hun skammelig feil. Ikke bare feil, men hun viser noen tendenser som gjør at hun ikke egner seg som kjæreste. Med forbehold om at syk ikke handler om akutt dødelig sykdom, eller alvorlig skade som gjør at hun må bli der i evigheter. Anonymkode: 579e6...66f 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 PetterKanin skrev (41 minutter siden): Nå kan det nok gå noen dager/uker til første fly for tiden. Om hun ble akutt alvorlig syk, selvsagt. Nei, det var direkte fly dagen etter Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han har vel forklart henne hvorfor han ikke kunne komme? Kanskje han ikke fikk lov av sjefen? Jeg tenker at har man valg å reise alene, bør man kunne klare seg selv. Kjipt, men sånn er det. Ingen kan garantere for sykdom. Anonymkode: 9af55...c26 No no, han har ikke spurt sjefen engang. Han sjekket billettene, ja, sa han skulle komme...That's it. Dro på jobb neste dag som om ingenting har skjedd Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Mintpust skrev (36 minutter siden): Det er vel flystreiken som gjør det?? Men er hun voldsomt syk da eller? For skal han ned for å pleie henne?.. Merkelig opplegg. Eg hadde ikke forventet at min mann kom flygende, med mindre det var slik at eg ikke i det hele tatt kunne ta vare på meg selv. Hun kan ikke gå og sitter bare på hotellrommet Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blir kjæresten syk på ferie så får hun hjelp der, alternativt komme seg hjem. Hvis det er slik at venninnen din mener at det eneste riktige her er at kjæresten skal komme og vise henne omsorg så tar hun skammelig feil. Ikke bare feil, men hun viser noen tendenser som gjør at hun ikke egner seg som kjæreste. Med forbehold om at syk ikke handler om akutt dødelig sykdom, eller alvorlig skade som gjør at hun må bli der i evigheter. Anonymkode: 579e6...66f Spørsmålet er hvorfor HAN selv sier at han skal komme, uten å bli spurt om det engang, og så gjør det ikke? Hun har ikke forventet eller krevd det. Anonymkode: a8830...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun kan ikke gå og sitter bare på hotellrommet Anonymkode: a8830...3d7 Da tar hun kontakt med reiseforsikringen, så ordner de hjemreise for henne. Vanskligere enn det er det ikke. Hvordan vet du forresten hva typen har sagt? Er det noe hun har sagt, eller har du hørt det fra han også? Hvis du kun har hørt det fra henne, hvorfor ikke kontakte typen og høre hvordan det blir med den reisen? Anonymkode: 579e6...66f 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Da tar hun kontakt med reiseforsikringen, så ordner de hjemreise for henne. Vanskligere enn det er det ikke. Hvordan vet du forresten hva typen har sagt? Er det noe hun har sagt, eller har du hørt det fra han også? Hvis du kun har hørt det fra henne, hvorfor ikke kontakte typen og høre hvordan det blir med den reisen? Anonymkode: 579e6...66f Hun er bestevenninna mi, så hun forteller meg hva han har sagt. Jeg støtter henne i denne situasjonen uansett. Det at hun ikke klarer å gå er absolutt en god grunn til å dra og være sammen med henne, spesielt når han selv sier at han kommer til å gjøre det. Og nå hva? Sorry, babe, men jeg ombestemte meg, du får chille på hotellrommet helt alene i et fremmed land bare fordi jeg ikke gidder å ta et par dager fri fra jobb? Da er hun ikke SÅ viktig for han, tenker jeg. Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Menn: Ville dere tatt fri fra jobben og reist i en sånn situasjon? Hvilken situasjon??? Det er jo ikke engang en promille av en "historie/situasjon" her 🤪 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 anonymbruker42 skrev (24 minutter siden): Hvilken situasjon??? Det er jo ikke engang en promille av en "historie/situasjon" her 🤪 Nei vel? Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei vel? Anonymkode: a8830...3d7 Ja vel... Lever du i en "svart/hvitt-verden", eller noe sånt? Legg frem "situasjonen", om du vil ha noen saklige svar - om itte kan du bare la være... 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 anonymbruker42 skrev (27 minutter siden): Ja vel... Lever du i en "svart/hvitt-verden", eller noe sånt? Legg frem "situasjonen", om du vil ha noen saklige svar - om itte kan du bare la være... Les HI da vel Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Les HI da vel Anonymkode: a8830...3d7 Nei - jeg hadde ganske så sikkert ikke tatt meg fri ifra jobben hvis dama fikk "akutt" magesjÆvv i København, f.eks. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 anonymbruker42 skrev (29 minutter siden): Nei - jeg hadde ganske så sikkert ikke tatt meg fri ifra jobben hvis dama fikk "akutt" magesjÆvv i København, f.eks. Men det at hun ikke kan gå? Anonymkode: a8830...3d7
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det at hun ikke kan gå? Anonymkode: a8830...3d7 JA - hvorfor kan hun ikke gå, hvorfor er hun på hotellrommet, hvorfor sitter hun ikke allerede på ett fly hjem, hvor er hun, osvosv.... Du skjønner vel at det finnes maaaaaaaaaaange faktorer som spiller inn her? Regner med at du troller... Det er jo strengtatt sommerferie nå 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 anonymbruker42 skrev (27 minutter siden): JA - hvorfor kan hun ikke gå, hvorfor er hun på hotellrommet, hvorfor sitter hun ikke allerede på ett fly hjem, hvor er hun, osvosv.... Du skjønner vel at det finnes maaaaaaaaaaange faktorer som spiller inn her? Regner med at du troller... Det er jo strengtatt sommerferie nå 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: a8830...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå