Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi skal ha sex, bruker han alltid lang tid på å gjøre meg kåt. Han fingrer klitorisen min deilig og rolig mens han suger på niplene. Ser at kukken er steinhard og det rykker i den hele tiden da han gjør dette. Det renner og veldig av han, merker han blir sykt kåt. Så kår det kommer til selve knullinga så kjører han den inn sagte, for så å holde den inni musa uten å dra den ut og inn igjen på en stund.. bare har den inni meg og gnir fra side til side og i sirkler, mens han feks koser og ruller niplene mine i fingrene sine. Så kjører han på og det er så deilig, men så stopper han igjen og bare holder den rolig inni meg mens han sier, mmm deilig mus du har, han har ganske tykk kuk med store baller som klemmer mot rumpa mi.. han spruter alltid etter å ha holdt på slik en stund. Noen menn som kan forklare hvorfor dette er så deilig for dere? PS: Han ønsker alltid at jeg skal suge på ballene og kuken lenge før vi starter.

Anonymkode: 45052...fbd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh.

Anonymkode: 30710...0fc

• Liker 2
Skrevet

:redd:

TF did I just read😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når vi skal ha sex, bruker han alltid lang tid på å gjøre meg kåt. Han fingrer klitorisen min deilig og rolig mens han suger på niplene. Ser at kukken er steinhard og det rykker i den hele tiden da han gjør dette. Det renner og veldig av han, merker han blir sykt kåt. Så kår det kommer til selve knullinga så kjører han den inn sagte, for så å holde den inni musa uten å dra den ut og inn igjen på en stund.. bare har den inni meg og gnir fra side til side og i sirkler, mens han feks koser og ruller niplene mine i fingrene sine. Så kjører han på og det er så deilig, men så stopper han igjen og bare holder den rolig inni meg mens han sier, mmm deilig mus du har, han har ganske tykk kuk med store baller som klemmer mot rumpa mi.. han spruter alltid etter å ha holdt på slik en stund. Noen menn som kan forklare hvorfor dette er så deilig for dere? PS: Han ønsker alltid at jeg skal suge på ballene og kuken lenge før vi starter.

Jeg antar han gjør det han gjør for å gjøre samleiet lengst mulig, både for at du skal få nytelse - og for å få litt mer enn bare fem sekunders nytelse selv. Antar han hadde spruta ganske fort om han bare kjørte på. 

AnonymBruker
Skrevet

☹️

Anonymkode: ccfba...7c7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil tro at han gjør det for å øke nytelsen for deg, seg selv eller begge.

Vurdert å spørre ham?

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen Kim-Ronny, 32......

Anonymkode: 71098...d0c

• Liker 6
Skrevet

Sikkert smartere å spørre han enn å skrive her🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Er dere sammen? Liker du det ikke så må du gi beskjed. 

Anonymkode: f8bca...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Spør han om du kan fingre og kose deg selv våt og kåt, før han kommer og kjører kuken inn i deg og bare knuller på, så ser du hvor lang tid han bruker før han spruter. 

Da tenker jeg du får svar på hvorfor han gjør som han gjør, samt att han ønsker å øke og forlenge nytelsen til dere begge to 😉

Mitt største tips?  Prat med typen din. Veien for ett veldig bra sex liv er kommunikasjon med partneren din og ikke kommentarer fra fremmede på ett forum 😘

Kvinne 44.

Anonymkode: f780e...08c

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Først tror jeg han vik at du skal bli veldig kåt slik at du nyter enda bedre. For meg er det slik at om min er stiv lenge og knuller sakte. Kanskje også stopper lit så blir jeg enda kåtere. Og varer knulling lenge så blir orgasmen mye sterkere. En gang jeg husker jeg holdt på veldig lenge så følte jeg at jeg nesten besvimte av nytelse. Men om dette gjelder han vet jeg ikke. Svar meg om du lurer på mer

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske min tok seg litt mer tid.

Anonymkode: 1d9da...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...