Mala18 Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Gravid uke 7, med fjerde barn. Siste to gangene på do har det kommet spor av veldig lyst rødt. Ikke store greiene, første gang var det bare en liten stripe. Er også veldig oppblåst, men det kan og være IBS’en jeg sliter med. Er det grunn til bekymring ? Merker jeg er mer bekymret denne gangen enn de andre tre. Men de gikk det knirkefritt med hele veien. Er på ferie så er litt vanskelig å dra hjem til legen uten at folk skjønner det( Hele familien er på samme sted)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Har du nylig hatt sex? I utgangspunktet er det ikke grunn til bekymring når det er så lite blod, og det er relativt vanlig å blø fra slimhinnene under graviditeten. Anonymkode: 372bb...296
Mala18 Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du nylig hatt sex? I utgangspunktet er det ikke grunn til bekymring når det er så lite blod, og det er relativt vanlig å blø fra slimhinnene under graviditeten. Anonymkode: 372bb...296 Nei, er en uke siden vi gjorde noe sist. Ble bare litt engstelig da jeg ikke har opplevd det med de andre.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Har sånn selv. Uke 10 nå. Slapp av og kos deg i ferien. Stress er vel ikke bedre. Hvis du blør, sånn at det øker i lengde og får kramper, så ville jeg ringt lege. Anonymkode: 932aa...590
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Jeg spotter også rosa utflod/rødt. Mitt fjerde barn også, og er i uke 5 i dag. Etter hva jeg har klart å lese meg opp til er det vel normalt sålenge man ikke får sterke kramper og blør veldig mye. Anonymkode: 697e6...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå