Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det slutt for noen mnd siden. Vi avtalte å ikke ha kontakt, han har likevel gjort det til tider. Det var mange ting vi drømte om å gjøre sammen, deriblant reise tilbake til et sted som er spesielt for oss begge. Nylig sendte han meg masse bilder derfra og forslag til ting jeg ville likt der. Han spurte om jeg hadde tenkt å dra der og om jeg ville dra når han skulle og møte han der. Jeg er veldig glad i han enda, men veldig redd for å bli såret. Ble ikke slutt av dramatiske grunner men mer ulikheter og ikke alltid flink til å kommunisere.  Hva tenker dere? 

Anonymkode: e07c3...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortid er fortid / Svaret er nei. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz said:

Fortid er fortid / Svaret er nei. 

Er ikke alltid slik at fortid er fortid, finnes mange mennesker som har funnet sammen igjen. Gjelder både kjærlighet, familie, venner osv. Du høres mer bitter og kald ut. Bare du vet hva som er best å gjøre ts. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke alltid slik at fortid er fortid, finnes mange mennesker som har funnet sammen igjen. Gjelder både kjærlighet, familie, venner osv. Du høres mer bitter og kald ut. Bare du vet hva som er best å gjøre ts. 

Hvorfor utgir du deg (TS) for å være en person nr 2?

Anonymkode: c3365...574

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør vedkommende ikke, de skriver ts til ts for å adressere.

Anonymkode: 94290...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ?? Jeg er ts. Hvem som utgir seg? Tror du jeg gidder å sitte å kommentere på noe som en annen når jeg først kommer inn på KG for å få svar? Vet du hva, om du ikke har noe ønske eller kapasitet til å forstå eller bidra så kan du faktisk bare la være å svare. Hilsen TS altså meg trådstarter, håper du forstod dette! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør vedkommende ikke, de skriver ts til ts for å adressere.

Takk for at du prøver å forklare ;) hilsen ts 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eksen min gjorde det slutt for noen mnd siden. Vi avtalte å ikke ha kontakt, han har likevel gjort det til tider. Det var mange ting vi drømte om å gjøre sammen, deriblant reise tilbake til et sted som er spesielt for oss begge. Nylig sendte han meg masse bilder derfra og forslag til ting jeg ville likt der. Han spurte om jeg hadde tenkt å dra der og om jeg ville dra når han skulle og møte han der. Jeg er veldig glad i han enda, men veldig redd for å bli såret. Ble ikke slutt av dramatiske grunner men mer ulikheter og ikke alltid flink til å kommunisere.  Hva tenker dere? 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du/Dere er samme person. Det ser vi lett på kodene. Troll…

Anonymkode: cf528...74b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ?? Jeg er ts. Hvem som utgir seg? Tror du jeg gidder å sitte å kommentere på noe som en annen når jeg først kommer inn på KG for å få svar? Vet du hva, om du ikke har noe ønske eller kapasitet til å forstå eller bidra så kan du faktisk bare la være å svare. Hilsen TS altså meg trådstarter, håper du forstod dette! 

Det var lett å misforstå når du skriver ‘bare du vet hva som er best å gjøre ts’, jeg forstår heller ikke hva du mente med den setningen hvis du er ts. 

Anonymkode: 9edf3...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS (sjekk koden)

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva tenker dere? 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bare du vet hva som er best å gjøre ts. 

Samme kode 🥳

Anonymkode: a4684...6c1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du prøver å forklare ;) hilsen ts 

Bare hyggelig, kjedelig når tråder sporer av i sånt.

Hvis jeg var deg så hadde jeg lurt på intensjonen med denne turen, hvorfor vil han og hvorfor vil eventuelt du? Kunne du tenke deg å bli sammen igjen dersom det kommer på bordet? Blir du såret om det ikke skjer? Kan du reise på en tur med ham, ha det kult, komme hjem og livet går videre?

Jeg kunne aldri dratt på noe sånt med en eks jeg var ferdig med, med mindre vi var venner, og det var en ren vennetur.

Jeg har dratt på tur med en eks etter at det var slutt, men det var ren kompistur og vi rølpet som kamerater.

Jeg tror det ligger mer bak tanken hans på dette enn turen jeg dro på. 

AnonymBruker
Skrevet

Du formulerer deg en smule klønete og aggressivt, TS. Det er ikke rart det blir forviklinger.

Anonymkode: ffca9...cbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde aldri falt meg inn. Men for all del, hvem som er troll her besvarer du selv. Du trenger faktisk ikke bruke tid på å svare på noe du ikke har noe å verdifullt å komme med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS (sjekk koden)

Samme kode 🥳

Anonymkode: a4684...6c1

Æsj jeg gikk 5på 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uffda, TS. Kjekt å lære seg hvordan forumet fungerer, før man begynner med trolling og tull.

Det er nok også greit å sjekke reglene, for her ble du rapportert for regelbrudd.

Anonymkode: 98837...91e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å skrive et innlegg på et forum, for å så selv svare på eget innlegg.

Jeg forstår det er sommerferie og at man kan kjede seg, men det får da være måte på oppmerksomhetssyklighet.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville avklart intensjonen for å treffes før jeg evt vurderte å reise. Du kan lett bli sittende igjen svært skuffet om det ikke er en felles forståelse med turen, spesielt når det er til et sted dere har «drømt om» da dere var kjærester. 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Uffda, TS. Kjekt å lære seg hvordan forumet fungerer, før man begynner med trolling og tull.

Det er nok også greit å sjekke reglene, for her ble du rapportert for regelbrudd.

Helt greit, bare rapporter. Skjønner fortsatt ikke hva du/dere snakker om. Da jeg fortsatt ikke har svart på noe "selv". Jeg rapporterte dere nå for trakassering. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt greit, bare rapporter. Skjønner fortsatt ikke hva du/dere snakker om. Da jeg fortsatt ikke har svart på noe "selv". Jeg rapporterte dere nå for trakassering. 

Haha.. Da inkriminerer du deg selv samtidig, og får selvfølgelig advarsel, om ikke utestengelse. 

Lækkert!

Anonymkode: 72913...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skrev det andre svaret selv, som du (og alle vi andre) kan se på anonymkoden. Du påstår at du ikke svarte deg selv, men det er jo helt tydelig. Jeg forstår ikke hvorfor. 

Anonymkode: bd473...90d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...