Gå til innhold

Frossen krabbe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok opp frossent krabbeskjell i går kveld (tirsdag kveld), timer i kjøleskap, skulle spise pasta med krabbekjøtt i dag. Ikke sulten. Holder den til i morgen torsdag?

Anonymkode: 5d3c6...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tirsdag i dag, så jeg syns det høres ut som om det er litt i lengste laget å la den ligge til torsdag. I morgen, onsdag, ville jeg nok ikke vært så redd for å spise den. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunhilde skrev (1 minutt siden):

Det er tirsdag i dag, så jeg syns det høres ut som om det er litt i lengste laget å la den ligge til torsdag. I morgen, onsdag, ville jeg nok ikke vært så redd for å spise den. ;)

Enig, maks i morgen, fisk og krabbe blir fort litt dårlig når det tines sånn, hadde spist det samme dag, eller dagen etter helst  

Anonymkode: ff360...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry, har ferie, så går litt feil på dager 😅 opp fra fryser mandag ettermiddag. Plan å spise tirsdag, men ny plan er å spise onsdag ettermiddag. Så greit å prøve i morgen onsdag?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sorry, har ferie, så går litt feil på dager 😅 opp fra fryser mandag ettermiddag. Plan å spise tirsdag, men ny plan er å spise onsdag ettermiddag. Så greit å prøve i morgen onsdag?

Ts

Ja, det er vel det de fleste av oss har ment? Men, som sagt, ville ikke ventet til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...