AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Rett og slett for som bruker og kaster meg. Tøm og røm opplegg! enten ble blokka etterpå eller bare ghosta. Selv om jeg sa til guttene at jeg ikke ønsket det. Holdt meg flere år unna sex grunnet dette. Men i det siste bestemte jeg meg for at jeg skulle bare ha sex og kose meg, og jeg måtte glemme hele denne følelsesbiten. Og jeg skulle ikke bli trist om de ikke kontaktet meg etterpå. Det var det jeg forventa. Og at det tross alt var bedre enn null sex. Tenkte at jeg uansett ikke ville høre noe fra dem, så lå med med 3 forskjellige 3 helger på rad. Men noe rart har virkelig skjedd. Alle de tre har tatt kontakt, overøser meg med kommentarer og ønsker nye møter. Så her sitter jeg og flørter med 3 stykker og må komme med unnskyldninger for at jeg ikke kan møtes. Hvordan kunne dette plutselig skje ? og ikke kun for sex heller men ekte date på restaurant? jeg forstår ingenting! Anonymkode: 6463c...252 1
Gjest Ghostface Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Jeg også. Jeg merket at de kontaktet meg når de kjedet seg og ikke hadde noen å være med, og jeg ble en "nødløsning". Ble lei av det og ble venneløs i stedet. Finn folk du heller vil være med. Vet de er vanskelig å finne.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Eller de merker at du ikke er needy og blir derfor intressert. Du har endret innstilling, da endrer gutta seg og🤗 Anonymkode: 6a03c...d2b 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Rett og slett for som bruker og kaster meg. Tøm og røm opplegg! enten ble blokka etterpå eller bare ghosta. Selv om jeg sa til guttene at jeg ikke ønsket det. Holdt meg flere år unna sex grunnet dette. Men i det siste bestemte jeg meg for at jeg skulle bare ha sex og kose meg, og jeg måtte glemme hele denne følelsesbiten. Og jeg skulle ikke bli trist om de ikke kontaktet meg etterpå. Det var det jeg forventa. Og at det tross alt var bedre enn null sex. Tenkte at jeg uansett ikke ville høre noe fra dem, så lå med med 3 forskjellige 3 helger på rad. Men noe rart har virkelig skjedd. Alle de tre har tatt kontakt, overøser meg med kommentarer og ønsker nye møter. Så her sitter jeg og flørter med 3 stykker og må komme med unnskyldninger for at jeg ikke kan møtes. Hvordan kunne dette plutselig skje ? og ikke kun for sex heller men ekte date på restaurant? jeg forstår ingenting! Anonymkode: 6463c...252 Er disse kanskje mindre kjekke og men bedre personer enn de du var med før? Anonymkode: 7d1b3...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rett og slett for som bruker og kaster meg. Tøm og røm opplegg! enten ble blokka etterpå eller bare ghosta. Selv om jeg sa til guttene at jeg ikke ønsket det. Holdt meg flere år unna sex grunnet dette. Men i det siste bestemte jeg meg for at jeg skulle bare ha sex og kose meg, og jeg måtte glemme hele denne følelsesbiten. Og jeg skulle ikke bli trist om de ikke kontaktet meg etterpå. Det var det jeg forventa. Og at det tross alt var bedre enn null sex. Tenkte at jeg uansett ikke ville høre noe fra dem, så lå med med 3 forskjellige 3 helger på rad. Men noe rart har virkelig skjedd. Alle de tre har tatt kontakt, overøser meg med kommentarer og ønsker nye møter. Så her sitter jeg og flørter med 3 stykker og må komme med unnskyldninger for at jeg ikke kan møtes. Hvordan kunne dette plutselig skje ? og ikke kun for sex heller men ekte date på restaurant? jeg forstår ingenting! Anonymkode: 6463c...252 Det er vanskeligere for menn nå å få seg damer enn bare noen år tilbake. Derfor Anonymkode: eca33...ec9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er vanskeligere for menn nå å få seg damer enn bare noen år tilbake. Derfor Anonymkode: eca33...ec9 Hæ hvorfor det? Anonymkode: 6463c...252
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Kalles tilfeldighet. Anonymkode: 447cc...5ab
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Tilfeldighet og endret innstilling. Har opplevd å ligge med noen på en helg som ble nærmest forelsket og behandlet meg som en gudinne så neste helg en som var kald og fæl. De var like kjekke. Neste gang møter du kanskje 3 tøm og røm på rad hvis du er uheldig. Fortsett å møt en av de her du, den du liker best Anonymkode: 0f6b2...604
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Rett og slett for som bruker og kaster meg. Tøm og røm opplegg! enten ble blokka etterpå eller bare ghosta. Selv om jeg sa til guttene at jeg ikke ønsket det. Holdt meg flere år unna sex grunnet dette. Men i det siste bestemte jeg meg for at jeg skulle bare ha sex og kose meg, og jeg måtte glemme hele denne følelsesbiten. Og jeg skulle ikke bli trist om de ikke kontaktet meg etterpå. Det var det jeg forventa. Og at det tross alt var bedre enn null sex. Tenkte at jeg uansett ikke ville høre noe fra dem, så lå med med 3 forskjellige 3 helger på rad. Men noe rart har virkelig skjedd. Alle de tre har tatt kontakt, overøser meg med kommentarer og ønsker nye møter. Så her sitter jeg og flørter med 3 stykker og må komme med unnskyldninger for at jeg ikke kan møtes. Hvordan kunne dette plutselig skje ? og ikke kun for sex heller men ekte date på restaurant? jeg forstår ingenting! Anonymkode: 6463c...252 Men når de tre du har lagt med finner ut at du lå med tre på rappen, dumper de deg hele gjengen. Ingen mann vil ha et "seriøst" forhold til et som ligger med en ny fyr hver helg. Useriøst forhold ja, seriøst nei. Anonymkode: 19d43...01f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er vanskeligere for menn nå å få seg damer enn bare noen år tilbake. Derfor Anonymkode: eca33...ec9 Nei egentlig ikke...nå kommer jo Ukrainske damer hit siden mennene deres blir drept i hjemlandet. Tror det blir flere damer etterhvert. Anonymkode: 43234...a90 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Du kan ikke gjøre noe med de. Men du kan gjøre noe med deg selv. På tide å se innover kanskje? Anonymkode: 52a5b...38f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 Kanskje det bare handler om at mennene har blitt noen år eldre enn sist du holdt på? Det var jo noen år siden slik jeg forstod det Anonymkode: 9b1aa...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå