AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er i et forhold hvor ting er komplisert. Han gikk fra samboer og barn for fire år siden. Han ønsker aldri å bo med noen igjen og han vil aldri gifte seg. Jeg ser på han som mitt livs kjærlighet, men han oppfører seg så lunkent. Jeg treffer han tre ganger i uken, for han pendler. Jeg har behov for å chatte når vi ikke er sammen. Er snakk om et par chatter på dagtid og ellers 10 min om kvelden. Jeg har behov for å høre at han savner meg og skriver at han elsker meg. Jeg var i et kjærlighetsløst forhold i tyve år. Han hater chatt og sier han får dårlig samvittighet og vondt i magen av den. Når jeg skriver at jeg savner han svarer han bare med en emoji. Jeg har tatt det opp veldig mange ganger, men han forstår ikke. Ellers må jeg også ta hensyn til at han har behov for egentid, vil gå ut på byen osv. Jeg forguder han pga at vi har så bra sex. Jeg hadde aldri sex i ekteskapet, dvs bare en til to ganger årlig. Jeg har virkelig falt for han, men føler hele forholdet er basert på hans premisser. Jeg savner han intens når vi er borte fra hverandre. Hva skal jeg gjøre? Har aldri hørt at noen får vondt i magen av å chatte med kjæresten. Jeg er en familie person og det å aldri skal bo med han er også hardt. Han tar ikke hensyn til mine behov. Må legge til at han var i et destruktivt forhold i tyve år hvor dama bestemte over han. Føler at han tar det ut på meg. Noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 97656...3c9
Navani Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Han har sagt klart ifra hva hans plan er. Og han viser deg jo at han ikke møter dine behov eller bryr seg (f.eks chattingen). Jeg tenker det ikke nytter å tro du kan endre han. Etter et slikt forhold setter man gjerne grenser for seg selv for å unngå at det samme skjer igjen. Syns hans er ganske ekstreme. Kanskje han endrer seg med tiden, men ville ikke regnet med det etter 4 år. Ville funnet en som setter deg like høyt som du setter han. Et forhold som fungerer er to stk som jobber for det, ikke en som jobber og en som ikke lytter til hva du trenger engang. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Hvorfor får han dårlig samvittighet av chat? Kan dere ringes i stedet? Anonymkode: 41758...26c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor får han dårlig samvittighet av chat? Kan dere ringes i stedet? Anonymkode: 41758...26c Kanskje fordi han føler han må skrive ting han ikke faktisk mener? Må late som om han savner henne like mye? Anonymkode: d7269...162
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Dette høres ut som et enveiskjørt forhold. Sannsynligvis bør du ikke bygge livet ditt på dette. Anonymkode: d7269...162 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Han driter jo i deg egentlig. I hva du ønsker og trenger. Som du skriver, alt på hans premisser. Tenker at du får nesten bare take it or leave it. God sex når det skjer, ellers lite. Anonymkode: cc3b3...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Et godt forhold kan ikke basereres på bare god sex. Det må inneholde mer. Dere passer ikke sammen. Var han over heels etter deg så ville han vist det. Du må nok ta praten og fortelle hvor i landet du ligger. Anonymkode: 05af2...918
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Så lenge behovene dine ikke blir møtt tror jeg ikke du blir lykkelig. Snakk sammen om dette, kan han ikke gi deg det du trenger er forholdet dødfødt. Anonymkode: e316c...847 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Han er ikke like interessert som deg. Ta sorgen og finn en som er det. Anonymkode: 74c07...4ac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Jeg finner ingen grunn til at du skal fortsette med han der. Han er ikke interessert, tipper at om han virkelig ble forelsket i en ny dame, så ville oppførselen hans blitt helt annerledes. Gå videre i livet ditt, ikke bruk tid på en som verdsetter deg så lite. Anonymkode: 10bfa...781 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 Løp, du fortjener bedre. Høres ut som en kald og kynisk fyr. Vært borti sånne menn sjøl. Du må ikke endre deg for noen. Selvfølgelig er han kald fordi han ikke er interessert i noe langvarig. Han bruker deg kun for sex. Anonymkode: 68f91...a55
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 Hei! Takk for gode innspill. Dere har rett. Men hvordan skal jeg ta det opp med han? Hva er best å si? Han liker bedre å snakke på tlf. Han sier stadig at det er viktig å savne hverandre for da vokser gnisten. Anonymkode: 97656...3c9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Takk for gode innspill. Dere har rett. Men hvordan skal jeg ta det opp med han? Hva er best å si? Han liker bedre å snakke på tlf. Han sier stadig at det er viktig å savne hverandre for da vokser gnisten. Anonymkode: 97656...3c9 Jeg tenker det er ikke så viktig hvordan du sier det til han, siden du sannsynligvis er den som vil oppleve dette som vanskeligst. Du må bare få formidlet at dette ikke funker for deg og at du velger å avslutte forholdet. Anonymkode: d7269...162 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 Han oppfører seg lunkent fordi han ikke er like interessert. Jo mer du krever, jo mer dytter du han unna. Han vil jo tydeligvis noe annet. Dere må snakke sammen om hva dere vil. Anonymkode: e09a0...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå