AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Prøver å finne ut av når man kan regne seg som frisk. Vi har alle i familien fått korona. Etter planen skal vi neste uke på ferie. Men det utgår selvfølgelig om vi ikke er friske. To er veldig dårlige og to stk uten symptomer, men har positiv test. Er de to som er syke friske igjen, når de er uten symptomer.? Hvor lenge bør vi to som er symptomfrie holde oss hjemme, for ikke ødelegge ferien til folk. Har Googlet, og finner lite om dette. Så har du en link blir jeg glad. Ser ut til iallefall rundt meg så er det sjukt mange som har fått det nå. Så greit å være ekstra obs på at smitten tydeligvis har økt endel siste tiden. Vi 4 er smittet fra to forskjellige steder. Og første gang for alle 4. Jeg og den ene ga klem til en smittet person. Også jeg som har vært så gjerrig på klemmer 🙈 ja ja, sånn kan det gå. Anonymkode: 012ae...69a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Jeg tror ikke det er noen fasit på dette nå. Myndighetene sier at man skal holde seg hjemme "så lenge man er syk"/"til formen er god" (link/link). Hvis dere skal til utlandet, ville jeg sjekket reglene for det landet nøye, siden det er fare for at dere vil få positive tester etter at dere føler dere bra. Anonymkode: 3621c...24f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Ingen restriksjoner dit vi skulle på ferie, så vi dro selvom den ene hadde påvist smitte etter test.. Anonymkode: ade85...acf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen restriksjoner dit vi skulle på ferie, så vi dro selvom den ene hadde påvist smitte etter test.. Anonymkode: ade85...acf Kødder du? Håper dere kjørte i egen bil og ikke gjorde noe supersmart som å fly. Anonymkode: 5218d...80a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kødder du? Håper dere kjørte i egen bil og ikke gjorde noe supersmart som å fly. Anonymkode: 5218d...80a Tok fly ja. Tenk alle de som ikke tester seg sitter på fly hver dag! Er ikke krav om verken test, karantene eller isolasjon lenger. Anonymkode: ade85...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå