Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Hei! Synters dere at det urimelig og vente mer en 7 mnd, med å ha sex (samleie) når man har vært sammen like lenge? Føler liksom at jeg ikke er klar enda, vil vite at det liksom ikke bare skal vare i 8 mnd. og så har vi gjort alt! Vil ungå bittre følelser og heller bli godt kjent med jenta mi førts! Jeg er også den ordenligste gutten hun har vært sammen med, er student og har et stabilt liv! I tidligere forhold har hun hatt tidlig og MYE sex (men få sex partnere) Føler at hun VIL HA SEX NÅ! Vi snakket mye om det å bli bedre kjent tidlig i forholdet, og hun sa hun forstod..... Ellers vil jeg bare få si at jeg og min elskede har det SUPERT sammen! Mvh annonym
Lestat Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Synters dere at det urimelig og vente mer en 7 mnd, med å ha sex (samleie) når man har vært sammen like lenge? ← Ja
Gjest Dilla Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Jeg synes at man skal ha sex når man føler for det jeg, uavhengig av om det er første kvelden eller om ett år.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Føler liksom at jeg ikke er klar enda, vil vite at det liksom ikke bare skal vare i 8 mnd. og så har vi gjort alt! Vil ungå bittre følelser og heller bli godt kjent med jenta mi førts! Jeg er også den ordenligste gutten hun har vært sammen med, er student og har et stabilt liv! ← Nu vil du sikkert høre hvor ordentlig og ansvars full du er!
Gjest Milah Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg synes ingen skal ha sex før de er klare for det, avhengig om det tar 1 time eller 10 år.. Men for meg personlig, hadde det vært for lenge å vente med sex i 7 mnd.. Endret 16. november 2005 av Milah
Gjest Bellatrix Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 Om du ikke er klar så er du ikke klar, men om hun synes et kjæresteforhold uten sex er kjedelig så finner hun kanskje en annen?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Jeg synes ingen skal ha sex før de er klare for det, avhengig om det tar 1 time eller 10 år.. Men jeg personlig, hadde det vært for lenge å vente med sex i 7 mnd.. ← Det er det jeg mener. Det er ingenting galt i at trådstarter vil vente, men da bør han kanskje finne seg en som også vil det.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Enig med Fighter. Det er en tynn line å balansere på det der. Har man først hatt et sexliv, er det vanskelig å bare legge det fra seg. 7 måneder er da veldig lang tid. Spørsmålet er da hvor langt dere har gått? Er det kun samleie dere venter med? Eller er det også andre aspekter av sexlivet dere venter med? Dersom det kun er samleiet dere venter med er det lettere å akseptere, vil jeg tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå