AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Noen som har hatt kul i underlivet? Jeg blei operert for noe legen mente var en Bartholinitt. Dette var det ikke. Den var ganske stor og kulen var veskefylt. Nu venter jeg på mer svar på prøvene og er litt bekymret. Anonymkode: 7f8c7...27c
Eplejuice123 Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Ikke bekymre deg, det gjør ingen godt. Mest, mest trolig er det helt ufarlig. Jeg får kuler her og der i hytt og gevær 😅
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Eplejuice123 skrev (1 time siden): Ikke bekymre deg, det gjør ingen godt. Mest, mest trolig er det helt ufarlig. Jeg får kuler her og der i hytt og gevær 😅 Hvor store blir kulene dine? Anonymkode: 7f8c7...27c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har også hatt det, men ikke så veldig store. Mer som kviser, men har også hatt noen større i lysken. De var væskefylte og gikk gjerne hull på dem eller man kunne klemme på dem. Burde sikkert ikke klemme, men de ble så ubehagelige så jeg klemte noen ganger for å få det bort. Anonymkode: 0bb1e...adf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Den jeg hadde nå var 10 cm lang. Ikke bartholinitt. Var veskefylt når de tømte den. Anonymkode: 7f8c7...27c
Blåjojo Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Var det bare væske eller var det puss i kulen? Om det var puss kan du ha Hidrosadenitt. En autoimmun sykdom som gir tilbakevendende kuler. Men krysser fingrene for at det var noe annet.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 Blåjojo skrev (7 timer siden): Var det bare væske eller var det puss i kulen? Om det var puss kan du ha Hidrosadenitt. En autoimmun sykdom som gir tilbakevendende kuler. Men krysser fingrene for at det var noe annet. De har sakt at det var puss som kom ut. Anonymkode: 7f8c7...27c
Blåjojo Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Greit å vente på svar på prøvene du tok, og ikke ta noen sorger på forskudd. Men om det er noe som kan komme tilbake senere, så anbefaler jeg at du får time hos hudlege for å avklare videre behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå