AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Har 3 småbarn, 2 i barnehage og 1 på skolen. Har fått et jobbtilbud i Oslo, som jeg mest sannsynlig kommer til å takke ja til (hvis jeg ikke er villig til å jobbe med noe helt irrelevant for min utdannelse). Hvordan gjøre det praktisk med barnehage og bolig? Er det vanskelig å få barnehageplass i området du velger å flytte til? Hvordan er det i forhold til mindre steder? Anonymkode: b4352...930
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Bolig er dyrt - skal du kjøpe eller leie? Anbefaler bydel østensjø, der er skolene bra og miljøet veldig godt! Barnehage er vel så godt som umulig utenom hovedopptaket, men du kan sjekke kommunens nettsider for å se om det er ledig plass. Evt ta kontakt med opptakskontoret. Anonymkode: 492ed...a20
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Husk at Oslo er en delt by. Møkkadyrt i de områdene man ønsker å bo med barn. Ellers blir det å bo i gangsterland. Anonymkode: 8d03c...752 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå