AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 Prøveperiode 5 som er gyldig, prøvd lengere men ikke klaffet godt på eggløsning. Nå kom mensen, så skuffet. Ønsker så veldig å bli gravid og er redd jeg ikke får oppleve det. Hvordan takle det? Anonymkode: 94d03...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Del Skrevet 5. juli 2022 Tror ikke man har så mye valg. Livet må jo gå videre. Anonymkode: b30de...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Føler så med deg. Er selv i PP26, skal ha eggløsning på torsdag eller fredag. Er veldig vanskelig, og personlig takler jeg det dårligere for hver gang. Jeg har ingen gode råd til deg, ville bare si at jeg føler med deg og vet hvordan du har det, og at det er skikkelig tøft og skikkelig dritt. 🤍 Anonymkode: 24a78...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvine22 Skrevet 5. juli 2022 #4 Del Skrevet 5. juli 2022 Føler deg veldig. Har prøvd lenge sender et hjerte ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Del Skrevet 10. juli 2022 En ting som har hjulpet for meg denne syklusen var å gråte. Da mensen kom for 25. gang nå, satte jeg meg ned og lot alle følelsene komme. Jeg gråt, jeg hyperventilerte, jeg kjente på sinne og skuffelse. Jeg tillot meg selv og kjenne på alle de vonde følelsene, som jeg nå i to år har holdt inne. Jeg hadde en kjemisk i april og jeg skulle være så «tøff» da det skjedde, det skulle liksom ikke påvirke meg. Men denne gangen når mensen kom bare lot jeg alle følelsene komme og det var veldig godt. Er nå på syklusdag 18 og har for første gang ikke telt dager slavisk og vært utålmodig. Jeg har latt ting gå som det går, og det føles godt. Tror ikke jeg hadde klart det om jeg ikke hadde latt meg selv føle på alle de vonde følelsene Anonymkode: 24a78...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Del Skrevet 11. juli 2022 On 7/5/2022 at 4:20 PM, AnonymBruker said: Prøveperiode 5 som er gyldig, prøvd lengere men ikke klaffet godt på eggløsning. Nå kom mensen, så skuffet. Ønsker så veldig å bli gravid og er redd jeg ikke får oppleve det. Hvordan takle det? Anonymkode: 94d03...ff5 Forstår godt hvor frustrerende og sårt det er å prøve lenge uten å lykkes. Har nå selv prøvd i nesten 2 år. Prøv å finne positive ting med å ikke ha barn ennå, tenk på alt som er lettere å gjøre som barnløse og sett mål om å få gjort mest mulig av det før du blir gravid. Selv nyter vi kjærestetid, vinkvelder med venner, sove lenge i helgene, reiser og hverdager uten barn og vet at alt det kommer til å endre seg når/om vi får barn. (skriver dette mens jeg er på en opptur, er ikke alle dager jeg klarer å se så positivt på det!) Anonymkode: 634b5...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Del Skrevet 11. juli 2022 Ikke alle dager trenger å takles like bra, kjenn på følelsene - det er lov å være skuffet, sint og lei seg. Og selvom det er lett å tenke "hva hvis.." så hjelper det ikke situasjonen din, så fremfor å gå rundt og ha dårlige tanker der og da så ville jeg prøvd å gjøre noe som holder deg opptatt, slik at du kommer på andre tanker. Det kan likevel være godt å få ut frustrasjonen i blant, og deretter "gå videre", bruk tid på å ta vare på deg selv / forholdet deres, les en bok, shoppe, rydd huset, lag mat, bake, gå tur, trene, gjøre yoga / meditere, ta ansiktsmaske osv. Anonymkode: 8a507...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå