AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Sitter du på pc eller mobil? Har du mange sider oppe som du følger med på (anonyme), eller henger du bare med via notifikasjoner (brukernavn?) Hvilken tid av døgnet bruker du KG eller er det sporadisk gjennom dagen? Er du her hver dag? Anonymkode: 60521...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 PC. Skummer gjennom nyeste innlegg, klikker meg inn på de som ser interessante ut. Og lagrer under favoritter hvis de faktisk er interessante, så jeg kan kikke innom favorittene en gang iblant. Anonymkode: 984cc...00a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Bare på mobil. Er her hver dag. Starter tråder/svarer i tråder og følger med. Dropper KG om kvelden, det forstyrrer søvnen. Anonymkode: 7d3e0...39d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Bare mobil, og stort sett bare når jeg ammer. Som nå 😂 Er nok innom hver dag, men kommenterer ikke hver dag. Følger noen kjendistråder litt sporadisk (ligger ca en måned bak på Fotballfrue til en hver tid) og henger litt i barn/familie og gravid/baby. Plukker ofte tråder i dette skjer nå-oversikten. Anonymkode: bbf39...433 1
Helene Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Er innom i perioder på paden min. Gjennom 20 år. 1
flusa Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sitter du på pc eller mobil? Har du mange sider oppe som du følger med på (anonyme), eller henger du bare med via notifikasjoner (brukernavn?) Hvilken tid av døgnet bruker du KG eller er det sporadisk gjennom dagen? Er du her hver dag? Anonymkode: 60521...4b6 Er bestandig mobil uansett hva. Er alltid på med brukernavn. Er sporadisk innom når jeg gidder,og har tid,som regel hver dag🤪 1
FruR Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 (endret) Logget inn med brukernavn men bruker også anonym funksjonen . Har endra notifakasjonsimstillimgene slik at jeg ikke får e-post men kun ser det når jeg er inne på brukeren min her. Notifications på alle tråder jeg følger . Er på mobil . Endret 5. juli 2022 av FruR 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Ny her, startet med at jeg hadde noen spørsmål i forbindelse med graviditet. Sjekker noen kategorier jevnlig (graviditet, bryllup, økonomi), kommenterer noen ganger hvis jeg føler jeg kan bidra med noe. Liker å sjekke tråder jeg har kommentert i. Er stort sett anonym. Visste ikke at jeg kunne legge tråder som favoritt, det skal jeg begynne med! trykker meg også inn på tråder på forsiden (dette snakker vi om nå) som ser interessante ut. Er på mobil, sporadisk gjennom dagen, har lite å gjøre nå i ferien…😅 Anonymkode: b4c1b...e84 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Er uten jobb, venneløs, singel og uten barn. Tilbringer store deler av dagen min på Kvinneguiden,dessverre. Anonymkode: 4bd16...3ea 1
sofie777 Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 (endret) Er pålogget hele tiden på PC. Går bare inn via "Mine innlegg+favoritter". Har jeg tid, skummer jeg "Siste innlegg" og legger interessante innlegg i faner som jeg så leser og kommenterer om jeg "må". Det er på den måten jeg får nye ting i "Mine innlegg". Et fåtall innlegg (som denne) finner jeg via "Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder" Endret 8. juli 2022 av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 16.03): Sitter du på pc eller mobil? Har du mange sider oppe som du følger med på (anonyme), eller henger du bare med via notifikasjoner (brukernavn?) Hvilken tid av døgnet bruker du KG eller er det sporadisk gjennom dagen? Er du her hver dag? Anonymkode: 60521...4b6 Denne forstod jeg ikke. Er utelukkende anonym. Men mange sider? Nei. Jeg merker bare tråden. Så får jeg den opp på favoritter når jeg er innom. Enkelte dager er jeg ikke her. Andre dager bruker jeg litt tid her. Starter alltid på favoritter for å se hva som har skjedd i tråder jeg har bidratt i. Går så på siste innlegg og scroller og svarer den tiden jeg har. Som nå, da jeg fant denne tråden. Anonymkode: a84e3...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 På mob. Er ikke så aktiv her inne.. scroller bare og leser de trådene som virker interessante. Svarer hvis jeg har noe å komme med. Oppretter aldri tråder selv. Følger ingen og er her inne et par ganger i mnd hvis jeg kjeder meg Anonymkode: af72f...d83 1
MyMichelle Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 På mobil. Leser forsiden. Noen ganger bruker jeg iPad og da går jeg på «Siste innlegg» og ser. Har dessverre vært her hver dag nå denne uken. Kanskje en time eller så daglig, fordel på flere økter. Eller helst om kveldene og nettene da 😳 Før kunne det gå et par uker eller mer uten at jeg var på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Skrevet 9. juli 2022 Bruker PC. PC'en er på hele dagen og nettleseren er alltid oppe. KG er en av standardfanene som er åpen. Hovedsiden ("Dette snakker vi om nå" oversikten) kan stå oppe mens jeg ser film/TV. Da kan jeg se sporadisk bort på skjermen på sidebordet. Ser jeg noe interessant så åpner jeg den i en ny fane og leser den når jeg orker/får tid. Jeg skriver ikke like mye som jeg leser. Er mer aktiv ved å skrive på Reddit enn Kg. Ofte jeg svarer i en tråd, og orker ikke å følge den opp i det hele tatt. Litt som tøm og røm, bare gi et svar og ser meg aldri tilbake. Kan se innom for svar på mitt innlegg, dersom tråden kommer på hovedsiden akkurat i det jeg ser på skjermen. Vet ikke helt hva du vil frem til med spørsmål nr 2... men jeg kan "følge" en tråd ved å ha den åpen i en egen fane i en time eller 5, lese og skrive også gå lei og aldri gå innom den igjen. Andre som jeg ønsker å følge, uavhengig om jeg er aktiv eller ei, bruker jeg følg-funksjonen i hvert enkelt tråd og følge med via varsler. Du vet du kan følge en tråd via varsler anonymt, ikke sant? På PC (kan ikke MAC, har ikke appleprodukter) så kan du få varslene på skrivebordet, som pop up i nettleseren og i varslingssystemet på selve forumet. Jeg har slått av pop up og skrivebordet, jeg følger kun med når det står tall i fanen om hvor mange varsler jeg har, mindre irriterende slik. Anonymkode: 8a8ee...30c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #17 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 16.13): Bare på mobil. Er her hver dag. Starter tråder/svarer i tråder og følger med. Dropper KG om kvelden, det forstyrrer søvnen. Anonymkode: 7d3e0...39d Kvinneguiden forstyrrer søvnen? Anonymkode: 6da97...612
Gjest SVK Skrevet 10. juli 2022 #18 Skrevet 10. juli 2022 Bruker PC og bruker nok alt for mye tid på Kvinneguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå