Gå til innhold

Tenner du på kvinner i 30 årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet om en Kvinne på 30 som er veldig vakker, ser yngre ut. Har fin kropp, ikke tynn, heller ikke tykk. Men typisk timeglassfigur med inn i livet og store pupper, fin rumpe, langt fint hår. Ser bedre ut enn mange på 20. er alder viktig for deg eller bryr du deg ikke? Jeg er en mann på 23, og fantaserer daglig om denne kvinnen, flere ganger. Ser for meg å gifte meg med henne.

Anonymkode: c07ee...983

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor frir du ikke?

Anonymkode: 18b9d...4c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vet om en Kvinne på 30 som er veldig vakker, ser yngre ut. Har fin kropp, ikke tynn, heller ikke tykk. Men typisk timeglassfigur med inn i livet og store pupper, fin rumpe, langt fint hår. Ser bedre ut enn mange på 20. er alder viktig for deg eller bryr du deg ikke? Jeg er en mann på 23, og fantaserer daglig om denne kvinnen, flere ganger. Ser for meg å gifte meg med henne.

Go for it!😀👍
Ellers dukker en førtiåring som meg opp og stikker av med dama vettu 😜😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Entern skrev (37 minutter siden):

Go for it!😀👍
Ellers dukker en førtiåring som meg opp og stikker av med dama vettu 😜😉

Åja? 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En 30-åring er jo ikke gammel! 

Anonymkode: d723d...f0c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er klart at tyngdekraften og tid begynner å synes på kropper over 30, men jeg finner ofte at kvinner i 30-årene fortsatt kan være attraktive hvis de ikke hat begynt å gi blaffen etter svangerskap.

Anonymkode: 05823...9ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du denne kvinnen på 30?😅

Anonymkode: c1d16...982

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser du henne? Hvor langt er håret hennes?  Hvilken øyenfarge har hun? Særpreg? Nå ble jeg nysgjerrig. Jeg blir ofte tatt for å være ung, men ingen prøver seg på meg. Jeg har ikke noe imot yngre menn, men de fleste vil bare ligge litt før de finner seg en ung og fresh en de vil satse på, så jeg er skeptisk. Men hadde en yngre mann, innenfor rimelighetens grenser selvsagt, overbevist meg om at han var seriøs ville jeg gitt det en sjanse.

Anonymkode: d0d6b...dc3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ble ikke lesbisk selv om jeg er fylt 30.

Anonymkode: 39eea...fce

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er du denne kvinnen på 30?😅

Anonymkode: c1d16...982

Det tror jeg også. Ellers hadde det ikke vært behov for å gjøre en sammenligning opp mot en 20-åring. Helt klart at TS er denne damen selv.

Anonymkode: 73a3b...b3f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Grensen går ved 28.

Anonymkode: 1ca7c...e99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så godt å høre. Det er absolutt ikke gitt at kvinner i 20årene har bedre kropp enn ei i 30årene. Selv er jeg 34år, stram og fin ifølge andre. ;) Det er gener og hva man gjør det til som spiller rolle. Kjør på sier jeg. 

Anonymkode: 4e33c...657

AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro 30årene var ei kjerring med hengepupper. Herregud, gi dere. Og til du som ikke ser på damer etter fylte 28(?!). Tror du er forskjell på ei på 28år og 35? Neppe. Aldringen skjer allerede ved 25års alder, tygg litt på den. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes meg, 30 år er da virkelig ingen alder. Jeg hadde helt klart mest draget på menn da jeg var mellom 30-35. Og ble da sjekket opp av menn mellom 16 og opp til 70. Var selvfølgelig totalt uaktuelt med de yngste. Men jeg hadde en elsker i nesten 1 år, som var 11 år yngre enn meg. Og han var veldig kjekk, høy, veltrent og hadde en bra personlighet. Fikk meg og kjæreste etterhvert, og det var en mann som var 5 år yngre enn meg, han og veldig kjekk og veltrent, og med bra personlighet. 

Nå har jeg blitt 45 år, og har lagt på meg litt, og har ikke like mye draget. Jeg blir fortsatt bedt på date, det bare skjer ikke så ofte lenger.

Anonymkode: d21af...2ea

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke det der med at tyngdekraften er synlig når kvinnen runder 30 år? Da jeg var 30 år hadde jeg født 2 barn, og var like stram. Jeg så puppene var forandret pga amming, men de struttet fortsatt. Nå har jeg kommet helt til midten av 30-årnene (!), og selv om jeg ser jeg er eldre, har jeg ikke rynker enda eller noe hengende hud. Kroppen er lik. Poenget er at det ikke skjer noe magisk etter fylte 30 år. Er man attraktiv i utgangspunktet burde det være nok? Men for all del, hvis menn foretrekker 20-åringer med influenserutseende eller formløs, androgyn stil (de to hovedstilene jeg observeres blant dagens unge) KUN fordi de er i 20-årene, velbekomme 😅 syns også mange av dagens 20-åringer enten er veldig trent eller (hovedparten) overvektig. Trist utvikling. 

Anonymkode: 6c3fd...c70

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34år og trekker faktisk utrolig nok mange 23-24åringer. Tror det har noe med at jeg ser yngre ut og har en fin/trent kropp. Også liker nok unge menn erfarne, modne damer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...