Gå til innhold

Skal ut å reise 3 uker etter planlagt brystforstørrelse. Realistisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått time til brystforstørrelse bare knappe tre uker før en planlagt helgetur til London. De kan ikke operere tidligere og jeg har ikke mulighet senere. Da må det i såfall bli neste år.

Dere som har tatt brystforstørrelse, gjerne under muskelen: Hvordan var formen og smertene etter 3 uker? Hadde det vært realistisk å reise med fly og være på tur? Må jo oppleve litt også mens vi er der så bør være i form til litt trasking også. 

Anonymkode: 6b930...410

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja vil gå helt fint, men det kommer kanskje an på mengden. Jeg klarte helt fint å dra på konsert 2 uker etterpå, og jeg har 240 under muskelen

Anonymkode: 19f5e...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det skal gå. Det verste har jo grodd til da, forhåpentligvis, med mindre du får en infeksjon i operasjonssåret eller noe. Men da får du jo legemelding og kan avbestille turen og få pengene igjen.

Hvis jeg husker riktig, må man bruke en fast sports-bh i minimum fire uker etter operasjonen, og alt har "satt seg" og grodd. 

Anonymkode: 9b3ac...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre! Jeg skal ta 230 på ene og 240 på andre, så er ikke voldsomme greier. 

Da senker jeg skuldrene og satser på at det går bra. 

TS

Anonymkode: 6b930...410

AnonymBruker
Skrevet

Men kan ikke sånne nylagte silikonputer eksplodere i 30000 fot høyde i flyet

Anonymkode: 75ef0...870

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Null stress. Jeg la inn 350 i hvert bryst under muskelen, og det hadde gått helt fint for meg. Måtte ta meg av en 3-åring alene dagen etter operasjonen, og var tilbake på jobb etter to dager. Var på konsert fem dager etter operasjonen. 

Anonymkode: c800a...f6f

Skrevet

Hei. Ja, det går fint. Jeg reiste til Sør- Italia 3-4 uker etter operasjonen min. Men! det kommer til å bli litt ubehagelig og du må være forsiktig i sol og kan ikke svømme. 

Viktig at du har helseforsikring i orden  i tilfelle noe hender. 

Lykke til med operasjonen og håper du får en super fin ferie uten plager. 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...