AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har nettopp fått tilbud om ny jobb, men min nye leder (og tilsynelatende alle andre som jobber på dette kontoret) har tatt ferie, så jeg får ikke mulighet til å forhandle lønnen min før jeg eventuelt aksepterer. Har ringt og sendt eposter, men får ikke svar. Jeg synes lønnen de tilbyr er litt lav og har lyst til å prøve å forhandle den opp litt. Jeg har leta etter jobb i dette området i mange måneder nå uten å få napp, så jeg har ikke lyst til å takke nei heller, bare fordi jeg ønsker meg noen titusen mer.... Men hvis jeg aksepterer tilbudet nå, uten noen forhandling, blir jeg vel fastlås med denne lønnen en god stund tenker jeg. Noen som har tips? 😕 Sjønner jo nå at det ikke er lurt å søke jobb om sommeren, haha... Anonymkode: d4cbe...74b
AnonymousBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Kanskje det går an å takke ja til jobb, og så avvente med forhandling? 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Ikke signer noe uten forhandling, da kommer du ingen vei. I og med at de er på ferie, og du ikke får tak i dem, kan du sende e-post fx og si «Da jeg ikke får tak i dere og har noen spørsmål, antar jeg at fristen for tilbudet utsettes til dere er tilgjengelig og tilbake»? Anonymkode: 872c9...bec 1
ajarRun Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Akseptfrister for jobber er mer en veiledning enn en fast frist. Jeg bruker bare å se totalt bort i fra dem. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Gammel tråd, men til en annen gang: Skriv at du takker ja til jobbtilbudet, under forutsetning at dere blir enighet om lønn Anonymkode: cdbba...0e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå