AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Kjæresten min kniper nesten alltid kinnene mine sammen når han skal kysse meg. Jada, søtt og alt det der, men han er mann og ganske sterk så det er ganske vondt til tider. Prøver å si ''jada, det holder nå'' men han sier de tyter sånn ut at han klarer ikke dy seg. Har alltid hatt såkalla bollekinn og er fullstendig klar over det, men det er veldig lite romantisk når han gjør det så godt som hver gang han kysser meg.😂 Er litt som når bestemor tar et skikkelig knipe tak i kinnet, dere kjenner følelsen? Skulle gjort det samme på han tilbake, men er fint lite kinn å ta tak i dessverre, haha. Sære/Spesielle/Kleine ting kjæresten din gjør? Anonymkode: 5f0e1...1d9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Hun gikk sin vei. Anonymkode: 2613b...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Min liker å slikke eller kosebite på øret mitt, jeg synes det er ekkelt og får så cringe 😂 Anonymkode: f38d4...e07
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Snakker babyspråk 😒 Anonymkode: 58aba...48e
Maestro Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Noen ganger tror han at han er en Don Juan 😂 Spesielt når han er full. Dævver hver gang 😂❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Min liker å småbite meg i nesa. Anonymkode: 0456f...51a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 14.40): Kjæresten min kniper nesten alltid kinnene mine sammen når han skal kysse meg. Jada, søtt og alt det der, men han er mann og ganske sterk så det er ganske vondt til tider. Prøver å si ''jada, det holder nå'' men han sier de tyter sånn ut at han klarer ikke dy seg. Har alltid hatt såkalla bollekinn og er fullstendig klar over det, men det er veldig lite romantisk når han gjør det så godt som hver gang han kysser meg.😂 Er litt som når bestemor tar et skikkelig knipe tak i kinnet, dere kjenner følelsen? Skulle gjort det samme på han tilbake, men er fint lite kinn å ta tak i dessverre, haha. Sære/Spesielle/Kleine ting kjæresten din gjør? Anonymkode: 5f0e1...1d9 Hvis det er vondt - hvorfor i all verden gjør han det / får han lov til det…? Anonymkode: d8935...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå