AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 For et par måneder siden kjøpte jeg flybillett med Widerøe, som var på feil dag. Det kostet mer å endre billetten enn å kjøpe ny, så jeg kjøpte bare ny uten å kansellere opprinnelig flyreise. Nå kan det jo hende at en annen person kan få bruk for billetten ettersom det er streik i sas, og samtidig hadde det jo vært fint for meg å få tilbake pengene. Men det er kanskje ikke så enkelt å selge en billett der man må endre navn? Legger man den ut på Finn eventuelt? Noen erfaringer? Anonymkode: 479bc...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #2 Del Skrevet 5. juli 2022 Det er vel slik at en ikke får endret navn på billetten, etter tidligere erfaringer. Ring/mail inn og hør 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Man viser normalt ikke leg på innenlandsreise, så navneendring er neppe egentlig nødvendig. Anonymkode: a6d33...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. juli 2022 #4 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man viser normalt ikke leg på innenlandsreise, så navneendring er neppe egentlig nødvendig. Anonymkode: a6d33...42d Widerøe flyr jo til utlandet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Del Skrevet 5. juli 2022 ti10 skrev (Akkurat nå): Widerøe flyr jo til utlandet også. Jada, og da vil leg være nødvendig. Men de fleste billetter med Widerøe er innenlands. Anonymkode: a6d33...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. juli 2022 #6 Del Skrevet 5. juli 2022 Sluttca skrev (6 minutter siden): Det er vel slik at en ikke får endret navn på billetten, etter tidligere erfaringer. Ring/mail inn og hør 😀 Men hvorfor tror du at man ikke får endret navn på billetten? Jeg gjorde det hos Norwegian for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #7 Del Skrevet 5. juli 2022 I disse tider så kan det jo hende at en får solgt billetten til en god pris, selv om kjøper må betale for navneendring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man viser normalt ikke leg på innenlandsreise, så navneendring er neppe egentlig nødvendig. Anonymkode: a6d33...42d Synes det ville vært ubehagelig at en annen reiser som meg, så det ønsker jeg ikke. Men du har et poeng. Anonymkode: 479bc...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #9 Del Skrevet 5. juli 2022 ti10 skrev (2 minutter siden): Men hvorfor tror du at man ikke får endret navn på billetten? Jeg gjorde det hos Norwegian for noen år siden. Har forsøkt tidligere uten hell, men som sagt så kan det jo hende det er mulig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 5. juli 2022 #10 Del Skrevet 5. juli 2022 Sluttca skrev (11 minutter siden): Det er vel slik at en ikke får endret navn på billetten, etter tidligere erfaringer. Ring/mail inn og hør 😀 Joda Endre flyreise | Widerøe (wideroe.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. juli 2022 #11 Del Skrevet 5. juli 2022 Sluttca skrev (1 minutt siden): Har forsøkt tidligere uten hell, men som sagt så kan det jo hende det er mulig 😀 Kommer kanskje an på hva slags billettype man har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #12 Del Skrevet 5. juli 2022 ti10 skrev (Akkurat nå): Kommer kanskje an på hva slags billettype man har kjøpt. Jepp, og når det opplyses om at en ikke fikk byttet reisedag så er det noe som sier at det ikke en en fullpris billett, eller hva nå den billetten kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #13 Del Skrevet 5. juli 2022 Illuminatum skrev (5 minutter siden): Joda Endre flyreise | Widerøe (wideroe.no) Hvis du ser der så står det også at en får bytte reisetidspunkt, noe trådstarter ikke fikk med mindre ett gebyr ble betalt , som kostet mer enn selve billetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg har den billigste billettypen😊 Anonymkode: 479bc...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg fikk opplyst at det kostet 899 å endre billetten til et tidspunkt. Anonymkode: 479bc...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttca Skrevet 5. juli 2022 #16 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk opplyst at det kostet 899 å endre billetten til et tidspunkt. Anonymkode: 479bc...611 Kan være du får ett par tusen for billetten i disse dager. Ring inn og hør for sikkerhetskyld om det koster eller hva det koster å bytte navn. Så legger du den summen på hva du betalte for billetten, pluss litt til. Det er ditt marked nå 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå