lil Skrevet 16. november 2005 #1 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg går nå på et bachelorprogram, men vurderer å bruke fritiden min på å studere noen emner på et annet institutt. Hvordan blir det om jeg har alle de obligatoriske emnene til 2 bachelorgrader, kan støtteemnene/valgvagene brukes i begge, eller må jeg ha 180 stp i hver av dem (minus ex.phil. og ex.fac da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 16. november 2005 #2 Del Skrevet 16. november 2005 Du kan ikke overlappe - mao samme emner kan ikke brukes i 2 forskjellige bachelorgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 16. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2005 Så kjedelig da Men jeg kunne jo tenke meg det da, egentlig, sikkert bare rett og rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Del Skrevet 16. november 2005 En grad er 180 studiepoeng. Så du må da ha det dobbelte for å få to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 16. november 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 16. november 2005 Så tilogmed obligatoriske fag som er felles må kompenseres for med andre stp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #6 Del Skrevet 16. november 2005 hmmm....jeg har tatt 3 år på BI, er dermed bachelor i markedsføring. Så fant jeg ut at det ikke passet meg, og begynte derfor på revisorstudiet nå mens jeg jobber 80%. Jeg har fått godkjent mesteparten av det første året pga samsvarende fag på BI og høyskolen. Så ja, det er fullt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 16. november 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2005 Ja, men da er det jo snakk om å ta et annet ISTEDENFOR, jeg tenkte på begge to jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har jo vitnemål fra BI, og jeg får jo også ett fra høyskolen....Skjønner ikke helt hva du mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 16. november 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 16. november 2005 OK, da så... Beklager, jeg misforstod. Det er slik du beskriver jeg håpet at det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 17. november 2005 #10 Del Skrevet 17. november 2005 Dette er ikke helt riktig - hvis du starter på en ny bachelorgrad og allerede har en fra før kan du søke om fritak fra fag i den nye graden som du allerede har gjennomført i den gamle. Men dersom slike fritak i enkeltfag blir innvilget vil det på ditt nye vitnemål stå "fritatt" istedenfor karakter og studiepoeng. Mao - en karakter C i f.eks. markedsføring vil kun stå på det første vitnemålet, på vitnemålet for den nye graden vil det stå "fritatt" istedenfor karakter i markedsføring . Håper dette var oppklarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå