AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Har merket det de siste årene at jeg føler at jeg mer til felles med gamle voksne enn ungdom. Ikke at jeg lever som de gjør, men jeg skjønner litt mer hvorfor de lever som de gjør. Det unge folk 15-25 holder på med skjønner jeg meg ikke på. Det virker som at de lever i en helt annen dimensjon. Et helt annet fokus. Anonymkode: 6f9ef...088 3
Rosatoast Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 (endret) Du har vel vært 17-25 år selv? Kanskje du kan resonnere deg til hva som fikk deg til å plutselig bli "voksen". Alle har vært der Jeg har langt ifra samme tankegang eller interesser, som jeg hadde den gang. Jeg er i slutten av tyveårene, men relaterer meg også mer til "voksne" mennesker enn tenåringer. Kanskje fordi jeg har blitt voksen? Endret 5. juli 2022 av Rosatoast
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Ts, du kan kanskje huske en tid da ikke alt var digitalisert og der det var langt mindre nettbruk, skjermbruk og sosiale medier. De som er 15-25 har vokst opp med slikt overalt, det er som et helt annet samfunn; og det preger dem sikkert på en helt annen måte. Anonymkode: 16068...412
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts, du kan kanskje huske en tid da ikke alt var digitalisert og der det var langt mindre nettbruk, skjermbruk og sosiale medier. De som er 15-25 har vokst opp med slikt overalt, det er som et helt annet samfunn; og det preger dem sikkert på en helt annen måte. Anonymkode: 16068...412 Ja det er litt av grunnen. Jeg var jo ungdom for ikke lenge siden. Samtidig så føler jeg at jeg husker godt verden før smarttelefoner. Og at internett var noe som man ikke brukte daglig. Og dette har ikke dagens unge noe erfaring med. Anonymkode: 6f9ef...088
Tomas77 Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Er 45 og liker gamle folk mindre og mindre. Ser ikke at 18-25 er så veldig annerledes enn vi selv var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå