Dria Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 Hei. Jeg har akkurat fått positiv test igjen etter å ha hatt 2 spontanaborter i år.. jeg sliter med å glede meg, tørr ikke håpe det skal gå bra denne gangen. Er det andre i samme situasjon? Hva gjør dere for å enten takle bekymringer eller klare å glede dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Del Skrevet 5. juli 2022 Så kjedelig! Jeg er gravid igjen nå. Var gravid i fjor sommer da jeg akutt fikk magesmerter og spontan aborterte på hytta til noen venner av oss. Ikke helt likt som deg men jeg syns omstendighetene var vonde å det at jeg måtte holde tett om hele hendelsen å prøve å ikke gråte osv osv.. husker jeg reiste meg fra middagsbordet å da kom det.. løp på doen å da kom resten.. bare sånn iløpet av noen timer med litt mens smerter så var alt over. Nå skal vi dit igjen å kjenner jeg angster for å miste siden jeg har så mye mens smerter heletiden denne gangen å ser for meg at det blir en sa igjen, kjenner jeg vegrer meg for å dra dit! Men kanskje det du og jeg har felles er at vi begge må tenke at dette er en ny graviditet, og den har ingenting med de forrige å gjøre. Så det kan faktisk også gå bra. Men etter å ja mistet vil man jo ha en viss bekymring. Det er nesten ikke til å unngå. Hvis man klarer å tenke at enten kan man gå se første 3 mnd med dumme tanker eller så kan man forsøke å tenke positivt. Jeg prøver å stille hjernen min inn på riktige tanker men det er så vanskelig når man nesten VIL tenke at noe skal gå galt. Bare som en beskyttelses mekanisme mot å glede seg eller noe.. håper det går bra for deg denne gangen 🌸 klem til deg Anonymkode: 6f8f2...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dria Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Tusen takk for svar ❤️ Så leit at du også har mistet på en så vond måte før.. Det er litt akkurat det du nevner som jeg nå driver å vagler mellom, bekymringene og det å faktisk ikke glede seg fordi man ikke tør håpe, og på den andre siden håpet og ønske om å klare å glede meg.. jeg ønsker jo å kunne nyte tiden som gravid og ikke bare gå bekymret. Det var en fin tanke at denne graviditeten ikke har noe med de andre graviditetene å gjøre.. og at det kan gå bra ❤️ Lykke til videre for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå