Gå til innhold

Reise til Thailand.... ?

Anbefalte innlegg

Gjest CathrineL
Skrevet

Jeg og mannen min skal reise til Thailand nå i August. Lurte på om man trenger PCR test eller hvordan det er der nå ? Så nylig at de hadde åpnet igjen, men greit å være på den sikre siden :)  det står at min andre vaksine gjelder til 3/10-22 men den tok jeg jo i november i fjor .. er så redd det skal skje noe og jeg ikke får reist 😕  jeg fikk korona noen mnd senere så det står på helsenorge at gjennomgått korona bevis gjelder til 30/7-22 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Thailand er kjempeknall. Drar til Pattis hvert år på kombinert golfferie og kulturreise. 

Anonymkode: 398bf...148

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser en del til Thailand i jobben min, og det siste jeg hørte var at man må ta PCR test ved ankomst kun om man er uvaksinert. De fleste restriksjoner skal være løftet nå, MEN de har en stor økning av covidsmitte så jeg ville fulgt med fremover på thaiembassy.com for å se hva som skjer.

Thailand har jo tidligere hatt et strengt regime med å legge alle smittede inn på sykehus, så sjekk at dere har god reiseforsikring om noe skulle oppstå. 

Ang gyldig koronasertifikat, jeg mener datoen skal fornyes hver gang du logger inn på helsenorge? 

Anonymkode: 8e4a5...a53

Gjest CathrineL
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi reiser en del til Thailand i jobben min, og det siste jeg hørte var at man må ta PCR test ved ankomst kun om man er uvaksinert. De fleste restriksjoner skal være løftet nå, MEN de har en stor økning av covidsmitte så jeg ville fulgt med fremover på thaiembassy.com for å se hva som skjer.

Thailand har jo tidligere hatt et strengt regime med å legge alle smittede inn på sykehus, så sjekk at dere har god reiseforsikring om noe skulle oppstå. 

Ang gyldig koronasertifikat, jeg mener datoen skal fornyes hver gang du logger inn på helsenorge? 

Anonymkode: 8e4a5...a53

Tusen hjertelig takk for svar! :)

jaha, er det slik det fungerer ja :)  jeg ser at datoen blir utsatt hele tiden, he he. Bare redd jeg ikke skulle ha kommet inn med kun 2 doser som jeg tok for en god stund siden (og en gang hatt covid som sagt) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...