AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Har vært sammen med den mest fantastiske damen i ett år nå. Vi har kjent hverandre i to år. Ting har gått fort, hvor vi flyttet sammen i vinter og nå kjøpt bolig sammen. Greia er at jeg aldri har møtt noen som henne. Aldri opplevd å se noen og å bli sett på en måte som dette. Vi har snakket mye om ting som at det er oss og at vi ønsker dette livet ut, barn og hele pakken. Jeg er virkelig verdens heldigste! Tanken på å få gifte seg med henne gjør at det bobler helt over hos meg. Får tårer i øynene bare av å tenke på det! Så er spørsmålet, når er det egentlig innafor å fri? Og er det alt for tidlig med tanke på hvor lenge vi har vært sammen? Vi er til info 29 og 30 år. Anonymkode: 3d831...77a 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Det er bare å fri! Dere har vært sammen ett år allerede, flyttet sammen osv. Anonymkode: 30133...7ad 3
Helene Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Tenk tanken, henne vil jeg bli gammel med. Om svaret er ja, så fri. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Høres ut som dette er damen du vil bli gammel med og dere har kjøpt bolig sammen. Planlegg et fint frieri og go for it! Lykke til ❤️ Anonymkode: 43fd8...c24 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ville snakket med henne om hva hun tenker om ekteskap. Ikke det mest romantiske, men en så stor ting bør være diskutert i forkant synes jeg Anonymkode: ad226...c28 3
Valyria83 Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært sammen med den mest fantastiske damen i ett år nå. Vi har kjent hverandre i to år. Ting har gått fort, hvor vi flyttet sammen i vinter og nå kjøpt bolig sammen. Greia er at jeg aldri har møtt noen som henne. Aldri opplevd å se noen og å bli sett på en måte som dette. Vi har snakket mye om ting som at det er oss og at vi ønsker dette livet ut, barn og hele pakken. Jeg er virkelig verdens heldigste! Tanken på å få gifte seg med henne gjør at det bobler helt over hos meg. Får tårer i øynene bare av å tenke på det! Så er spørsmålet, når er det egentlig innafor å fri? Og er det alt for tidlig med tanke på hvor lenge vi har vært sammen? Vi er til info 29 og 30 år. Anonymkode: 3d831...77a Viss dere har snakket om barn og kjøpt bolig så er det bare å fri. Lykke til. ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Jeg syns man bør bo sammen først, og gjerne et helt år. Her fridde mannen 9 mnd etter vi flytta sammen, han klarte ikke vente Har dere hatt noe motgang? Hvor godt kommuniserer dere? Har dere snakket om viktige verdier og sett at de går fint sammen? Hva om en av dere blir syke, hva skjer da? Viktig å ha de store samtalene syns jeg. Har dere hatt dem så kjør på i deres tilfelle. Anonymkode: 47754...b94
Bst1 Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 (endret) Spoiler . Endret 6. juli 2022 av Bst1 Feil tråd 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Bst1 skrev (4 timer siden): Vis skjult innhold Takk for alle tilbakemeldingene. Det er skikkelig fint å høre at man ikke trenger å vente for lenge! Jeg ser på det som at det vil skje om ikke for lang tid. Vi har vært innom de store temaene. Er trygg på alle måter at det kun er hun for meg! Synes det hørtes fornuftig ut med å vente litt etter man har bodd sammen, eller om jeg bare må gjøre det enda tidligere. Jeg kan iaf ikke vente lenge! 😁 Lykke til ❤️ Skulle ønske at min samboer tenkte sånn som deg. Anonymkode: 8423e...e19
Løvejenten Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Jeg syns man skal være kjærester i minst 2 år (helst 3) før man frir. Aldri fri før forelskelsen er over, mener jeg. 2
MakeItHappen Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 Fordel å vente til den rosa rullegardinen går opp. Uansett så finnes det ingen garantier for at det vil vare selv om man venter i 10 år med å fri. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå