AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg trente i går og har gangsperr på fremsiden av lårene. Er det greit om jeg går en rolig tur i dag eller bør jeg la være? Skal trene igjen i morgen. Anonymkode: 685b2...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia88 Skrevet 5. juli 2022 #2 Del Skrevet 5. juli 2022 Det går nok bare bra det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Det er kjempefint å gå en tur når man er støl. Jeg syns det hjelper på stølheten også. Eller løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Del Skrevet 5. juli 2022 Takk for svar, da prøver jeg meg på en tur i dag. TS Anonymkode: 685b2...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 5. juli 2022 #5 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg trodde gangsperr var det samme som hold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå