AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Fikk mildt sagt sjokk i går kveld når jeg sjekka Instagram storyene til folk i går, en ung gutt og kompisen hans filmer mens de mishandler dyr og ler. På videoene voldtar han blandt annet et piggsvin. Slår ihjel kaninunger, og prøver å drukne en geit. Håper han får konsekvenser men noe sier meg at han slipper unna. Anonymkode: cd24a...d9b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Dette melder du til politiet NÅ, i steden for å bruke tid på legge ut om det her. Håper du tok screenshot! Anonymkode: 24df4...719 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette melder du til politiet NÅ, i steden for å bruke tid på legge ut om det her. Håper du tok screenshot! Anonymkode: 24df4...719 Han er allerede anmeldt, dette er storsak, står i flere aviser. Anonymkode: cd24a...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 De slipper uansett billig unna. Dyremishandling dømmes sjelden over 5 mnd og som regel får de en betinget dom. Den strengeste dommen i Norge noen har fått for dyremishandling var 2,5 år. Forøvrig er det stor sjans for at de to guttene vil begå alvorlig voldskriminalitet og drap senere i livet. De som piner dyr mangler empati og har ofte mangelfullt utviklede sjelsevner. Anonymkode: 7e383...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: De slipper uansett billig unna. Dyremishandling dømmes sjelden over 5 mnd og som regel får de en betinget dom. Den strengeste dommen i Norge noen har fått for dyremishandling var 2,5 år. Forøvrig er det stor sjans for at de to guttene vil begå alvorlig voldskriminalitet og drap senere i livet. De som piner dyr mangler empati og har ofte mangelfullt utviklede sjelsevner. Anonymkode: 7e383...5bc Akkurat det jeg også tenker dessverre. Var seriøst det mest groteske jeg har sett på lang lang tid. Sykt han også ledde av det han gjorde mot de stakkar dyrene. Anonymkode: cd24a...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Er det i Norge? Hvor i Norge? Vet du navnet hans? Anonymkode: 8693f...242
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 De møter nok sin skjebne. Den blir nok ikke vakker. Anonymkode: 4bbbb...354 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Er det i Norge? Hvor i Norge? Vet du navnet hans? Anonymkode: 8693f...242 Ja på Sunnmøre. Dette er insta profilen hans. Anonymkode: cd24a...d9b
Honey Dew Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Akkurat det jeg også tenker dessverre. Var seriøst det mest groteske jeg har sett på lang lang tid. Sykt han også ledde av det han gjorde mot de stakkar dyrene. Anonymkode: cd24a...d9b Hvordan orker du å se på slike ting. Det stod i Dagbladet og jeg bladde raskt forbi. Jeg hadde aldri klart å gå inn på saken engang.
Rhodiola Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende admin en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her. Vh Rhodiola, adm.
Fremhevede innlegg