Gjest Million Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Hvor i Oslo får man kjøpt andebryst? Jeg har vært på Smør-Pettersen på Majorstua, men der kostet det 399,- pr. kg. Latterlig pris, og brystene var små. Har bodd litt i Frankrike, og der koster andebryst langt under 100,- pr. kg., og de var mye større enn de jeg så hos Smør-Pettersen. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i store andebryst, til en grei pris?
Montezuma Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Åh, nå skal jeg gjøre deg grønn av misunnelse og bare fortelle at bestevenninnen min bor i Frankrike og tar med hjem til meg!!!!! For ja, DER er det billig! mmmmm, nam,nam!!!!!
Gjest Manic Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Jeg så tilfeldigvis at ICA hadde en haug med andebryst i frysa idag. Men du vil vel kanskje ha ferske? De kostet under hundrelappen per stk
Gjest Million Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Jeg ringte ICA og de sa det kostet 355,- pr. kg. Hvis jeg bare skulle hatt ett andebryst så hadde det ikke gjort noe å betale 100,- pr stk., men jeg skal ha ca 12 stk. og da blir det så dyrt... med vin og tilbehør og hele sullamitten :-) Det billigste jeg har funnet nå er Strøm Larsen på Torshov. Der koster det 300,- pr kilo, og de er ferske. Tror jeg kjøper der.
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2005 #7 Skrevet 17. november 2005 Jeg bruker å kjøpe villandbryst (frossent) på en grossistbutikk (storcash i Bergen) og der koster de vel 166 kr kiloen. Ulempen med disse butikkene er at du må oppfylle visse kriterier for å handle der gjennom firma. Men hvis du kjenner noen med eget firma som har medlemsskap på en slik grossistbutikk, kan det være lurt å spørre om du får "låne" det litt for å handle. Ellers er det vel verdt å merke seg at villandbryst ofte er litt mindre en tamand, men et bryst på 150 gram er som regel nok for en person.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 På Ultra har de og andebryst, men jeg vet dessverre ikke prisen.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Kjøper alltid andebryst (frosne) i Sverige. Utrolig gode, OK pris. (men husker ikke eksakt hvor mye)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå