Gå til innhold

Andebryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Oslo får man kjøpt andebryst?

Jeg har vært på Smør-Pettersen på Majorstua, men der kostet det 399,- pr. kg. Latterlig pris, og brystene var små. Har bodd litt i Frankrike, og der koster andebryst langt under 100,- pr. kg., og de var mye større enn de jeg så hos Smør-Pettersen.

Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i store andebryst, til en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, nå skal jeg gjøre deg grønn av misunnelse og bare fortelle at bestevenninnen min bor i Frankrike og tar med hjem til meg!!!!! For ja, DER er det billig! mmmmm, nam,nam!!!!!

Skrevet

Jeg så tilfeldigvis at ICA hadde en haug med andebryst i frysa idag. Men du vil vel kanskje ha ferske?

De kostet under hundrelappen per stk :)

Skrevet

Jeg ringte ICA og de sa det kostet 355,- pr. kg. Hvis jeg bare skulle hatt ett andebryst så hadde det ikke gjort noe å betale 100,- pr stk., men jeg skal ha ca 12 stk. og da blir det så dyrt... med vin og tilbehør og hele sullamitten :-)

Det billigste jeg har funnet nå er Strøm Larsen på Torshov. Der koster det 300,- pr kilo, og de er ferske. Tror jeg kjøper der.

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe villandbryst (frossent) på en grossistbutikk (storcash i Bergen) og der koster de vel 166 kr kiloen. Ulempen med disse butikkene er at du må oppfylle visse kriterier for å handle der gjennom firma. Men hvis du kjenner noen med eget firma som har medlemsskap på en slik grossistbutikk, kan det være lurt å spørre om du får "låne" det litt for å handle. :sjarmor:

Ellers er det vel verdt å merke seg at villandbryst ofte er litt mindre en tamand, men et bryst på 150 gram er som regel nok for en person.

Skrevet

På Ultra har de og andebryst, men jeg vet dessverre ikke prisen.

Skrevet

Kjøper alltid andebryst (frosne) i Sverige. Utrolig gode, OK pris. (men husker ikke eksakt hvor mye)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...