AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er gravid, straks 4mnd men synes ikke helt enda. Bryllupet er 5mnd etter fødsel, men aner jo ikke hvordan kroppen min vil være da… burde jeg prøve å finne en kjole nå? Eller vente til etter fødsel? Anonymkode: aca0b...105
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde ventet, evt. kjøpt en kjole som funker med litt mage. Anonymkode: 8033e...f07 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Jeg giftet meg tre mnd etter fødsel og hadde avtale med skredder om å sy kjolen min. Så 2-3 uker etter fødselen begynte hun og tilpasset siste gang dager før vielsen. Mønster og materialer haddehun klart på forhånd. Anonymkode: 06f54...961 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Hadde ventet, evt funnet kjolen men ventet med tilpasninger. Kroppen min var veldig annerledes 5 mnd etter fødsel, kontra pre-gravid 😛 Mage, lår og rumpe var mye mindre - og puppene var enorme blant annet. Kunne ikke bruke noen av mine vanlige klær, bukser var for store og topper var for små.. Anonymkode: 820b4...c7f 1
Sunnys Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 11.25): Jeg er gravid, straks 4mnd men synes ikke helt enda. Bryllupet er 5mnd etter fødsel, men aner jo ikke hvordan kroppen min vil være da… burde jeg prøve å finne en kjole nå? Eller vente til etter fødsel? Anonymkode: aca0b...105 Jeg giftet meg da babyen var 10 uker. Fant kjolen da jeg var 6 mnd på vei. Valgte en kjøle med snøring bak. Jeg hadde vekten min igjen til dagan vår 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå