Gå til innhold

Legge ut bilde i helfigur på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og noen kamerater satt og diskuterte hvor mye penisstørrelse betyr for kvinner på datern. 
Jeg kunne tenke meg å legge ut en profil på Tinder med et bilde i helfigur hvor jeg kan legge en større dildo i underbuksa som avslørte seg gjennom en tynn bukse. Slik at du ser tydelige konturer av en stor penis gjennom buksa. 
Tror dere jeg vil få større respons fra damer?

Anonymkode: 50bd9...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg og noen kamerater satt og diskuterte hvor mye penisstørrelse betyr for kvinner på datern. 
Jeg kunne tenke meg å legge ut en profil på Tinder med et bilde i helfigur hvor jeg kan legge en større dildo i underbuksa som avslørte seg gjennom en tynn bukse. Slik at du ser tydelige konturer av en stor penis gjennom buksa. 

Å herregud ass.. Du er sikkert den samme apekatten som har spammet forumet med penisinnlegg i hele år.. Hvis du tar bilde av deg uten lue så kan damene se hvor intelligent du er også...   

(Håper du skjønner sarkasmen her.. )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
intexus40 skrev (1 minutt siden):

Å herregud ass.. Du er sikkert den samme apekatten som har spammet forumet med penisinnlegg i hele år.. Hvis du tar bilde av deg uten lue så kan damene se hvor intelligent du er også...   

(Håper du skjønner sarkasmen her.. )

Point taken

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan fungere, mange jenter som er sizehunters blir nok helt ville i trusa når de ser den store konturen i buksa di.

Anonymkode: d4cb4...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Tro og synse kan vel alle gjøre. Det er jo bare å gjøre en test. En måned med banan i sykkelbuksa, og en måned uten, så kan du la oss vite resultatet. 

Anonymkode: 7313c...0b7

Skrevet

Er bare å kjøre på men tror ikke dette er noe kvinner flest vil like. 

pkVOuOG.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

instant turnoff og rett til venstre

Anonymkode: d75ff...fe3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men bare dersom det virker som om det er tilfeldig. Ikke hvis du poserer. 

Anonymkode: aaa73...d57

AnonymBruker
Skrevet

Haha, når jeg ser sånt så ler jeg og sveiper venstre 😄 

Anonymkode: 3408a...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Noen prøver den taktikken ja. De sendes selvfølgelig rett til venstre.

Anonymkode: c1f75...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...