AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg og noen kamerater satt og diskuterte hvor mye penisstørrelse betyr for kvinner på datern. Jeg kunne tenke meg å legge ut en profil på Tinder med et bilde i helfigur hvor jeg kan legge en større dildo i underbuksa som avslørte seg gjennom en tynn bukse. Slik at du ser tydelige konturer av en stor penis gjennom buksa. Tror dere jeg vil få større respons fra damer? Anonymkode: 50bd9...7ed
intexus40 Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og noen kamerater satt og diskuterte hvor mye penisstørrelse betyr for kvinner på datern. Jeg kunne tenke meg å legge ut en profil på Tinder med et bilde i helfigur hvor jeg kan legge en større dildo i underbuksa som avslørte seg gjennom en tynn bukse. Slik at du ser tydelige konturer av en stor penis gjennom buksa. Tror dere jeg vil få større respons fra damer? Anonymkode: 50bd9...7ed Å herregud ass.. Du er sikkert den samme apekatten som har spammet forumet med penisinnlegg i hele år.. Hvis du tar bilde av deg uten lue så kan damene se hvor intelligent du er også... (Håper du skjønner sarkasmen her.. ) 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 intexus40 skrev (1 minutt siden): Å herregud ass.. Du er sikkert den samme apekatten som har spammet forumet med penisinnlegg i hele år.. Hvis du tar bilde av deg uten lue så kan damene se hvor intelligent du er også... (Håper du skjønner sarkasmen her.. ) Point taken Anonymkode: 50bd9...7ed
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Tror det kan fungere, mange jenter som er sizehunters blir nok helt ville i trusa når de ser den store konturen i buksa di. Anonymkode: d4cb4...7a2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Tro og synse kan vel alle gjøre. Det er jo bare å gjøre en test. En måned med banan i sykkelbuksa, og en måned uten, så kan du la oss vite resultatet. Anonymkode: 7313c...0b7
herremann Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Er bare å kjøre på men tror ikke dette er noe kvinner flest vil like. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 instant turnoff og rett til venstre Anonymkode: d75ff...fe3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og noen kamerater satt og diskuterte hvor mye penisstørrelse betyr for kvinner på datern. Jeg kunne tenke meg å legge ut en profil på Tinder med et bilde i helfigur hvor jeg kan legge en større dildo i underbuksa som avslørte seg gjennom en tynn bukse. Slik at du ser tydelige konturer av en stor penis gjennom buksa. Tror dere jeg vil få større respons fra damer? Anonymkode: 50bd9...7ed Ja, men bare dersom det virker som om det er tilfeldig. Ikke hvis du poserer. Anonymkode: aaa73...d57
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Haha, når jeg ser sånt så ler jeg og sveiper venstre 😄 Anonymkode: 3408a...ff1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Noen prøver den taktikken ja. De sendes selvfølgelig rett til venstre. Anonymkode: c1f75...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå