AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Har fått denne meldingen 2 ganger. Jeg skal sjekke inn koffert her i Norge da jeg kjøpte billett inkludert koffert. Jeg har ingen håndbagasje. Bare en sekk under setet foran. Lufthansa skal jeg fly fra Oslo. Og Widerøe fra her. Er det kofferten de mener? Nå ble jeg usikker. Anonymkode: ba26f...451
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 De mener håndbagasje og da den håndbagasjen som går i hyllene over. Dersom du bare skal ha en sekk under setet trenger du ikke forholde deg til dette. Anonymkode: bb1a7...fe6 3
Gjest kira87 Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Er nok bare en automatisk generert e-post til alle flypassasjerer på dette flyet. Noen tenker nok at det er kjekt og gjør som de foreslår, mens andre gjør som deg, reiser med kun en stk håndbagasje. Det er bare for å slippe at boardingen tar tid pga. stuing av bagger og sekker. Men det gjør det nok uansett da all erfaring tilsier at folk ikke tenker over dette overhodet og bruker timesvis av tid i midtgangen før de setter seg i setet. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå