AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 For 2 uker siden ble jeg dumpet av en jeg ikke var blitt sammen med ennå, men som jeg har hatt et romantisk forhold til i noen måneder. Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket noen gang. Han er den første jeg tenker på når jeg våkner og den siste jeg tenker på når jeg legger meg. Ellers går han som en sang du har fått på hjernen dagen lang som jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg vet inderlig godt at dette ikke hjelper meg på noen måte og jeg blir nedstemt av at jeg ikke klarer la være tenke på han. Jeg må kjempe mot tankene hele tiden og det er veldig krevende og ta all min energi. Jeg føler også at jeg plager mine nærmeste med tankene mine da jeg føler de ikke forstår. Jeg er generelt lei meg selv også. Jeg føler meg desperat etter å bli kvitt disse følelsene. Noen som har vært i min situasjon og kan gi meg lys i tunellen? Anonymkode: 13ee6...6cb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Vet hvor utrolig vondt det er. Hadde det slik for en stund siden, enda henger det litt igjen men det er mye bedre nå. Det blir bedre! Har dere kontakt enda? Det mest effektive er vel å kutte kontakten hvis det ikke er gjort, og å gjøre andre ting som kan få tankene over på noe annet. Og å ta godt vare på deg selv. Anonymkode: c4073...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For 2 uker siden ble jeg dumpet av en jeg ikke var blitt sammen med ennå, men som jeg har hatt et romantisk forhold til i noen måneder. Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket noen gang. Han er den første jeg tenker på når jeg våkner og den siste jeg tenker på når jeg legger meg. Ellers går han som en sang du har fått på hjernen dagen lang som jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg vet inderlig godt at dette ikke hjelper meg på noen måte og jeg blir nedstemt av at jeg ikke klarer la være tenke på han. Jeg må kjempe mot tankene hele tiden og det er veldig krevende og ta all min energi. Jeg føler også at jeg plager mine nærmeste med tankene mine da jeg føler de ikke forstår. Jeg er generelt lei meg selv også. Jeg føler meg desperat etter å bli kvitt disse følelsene. Noen som har vært i min situasjon og kan gi meg lys i tunellen? Anonymkode: 13ee6...6cb Jepp, vært der. Det tar en ca. 3 mnd. før det vonde er helt over. Du må tenke på at dette var ikke ment å være. Ellers: ikke ha sex med noen før du er i et forhold. Du blir da kun brukt. Tro meg. Har mange tiårs erfaring. Anonymkode: b029d...679 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For 2 uker siden ble jeg dumpet av en jeg ikke var blitt sammen med ennå, men som jeg har hatt et romantisk forhold til i noen måneder. Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket noen gang. Han er den første jeg tenker på når jeg våkner og den siste jeg tenker på når jeg legger meg. Ellers går han som en sang du har fått på hjernen dagen lang som jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg vet inderlig godt at dette ikke hjelper meg på noen måte og jeg blir nedstemt av at jeg ikke klarer la være tenke på han. Jeg må kjempe mot tankene hele tiden og det er veldig krevende og ta all min energi. Jeg føler også at jeg plager mine nærmeste med tankene mine da jeg føler de ikke forstår. Jeg er generelt lei meg selv også. Jeg føler meg desperat etter å bli kvitt disse følelsene. Noen som har vært i min situasjon og kan gi meg lys i tunellen? Anonymkode: 13ee6...6cb du har ett hekt, det vil gå over, kutt han ut fra sosiale medier og gi det tid. Hvis du er desperat etter å bli kvitt følelsene så er det også en grunn til at du henger igjen. I stedet, aksepter at du tenker på han, aksepter følelsen av sorg og det vil etterhvert gå over. lykke til Anonymkode: b341c...fec
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 dumpet av en du aldri har vært sammen med? er det å bli dumpet? det med å sveve i tanker å minner er gjerne de som har vært sammen i flere år. hva i allverden er konteksten? Anonymkode: 97b44...213
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Jeg har vært der. Tok meg tre år å bli kvitt kjærlighetssorgen. Men skal sies at det var litt komplisert, og at jeg synes det er forferdelig å ta farvel og sliter med nære relasjoner. Så forhåpentligvis reagerer du mer som normale folk, og du vil være over det verste om noen måneder. Føler med deg! Anonymkode: f68bf...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): dumpet av en du aldri har vært sammen med? er det å bli dumpet? det med å sveve i tanker å minner er gjerne de som har vært sammen i flere år. hva i allverden er konteksten? Anonymkode: 97b44...213 Det er vel ikke noe fasit på sånt? Anonymkode: f68bf...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 11.01): For 2 uker siden ble jeg dumpet av en jeg ikke var blitt sammen med ennå, men som jeg har hatt et romantisk forhold til i noen måneder. Problemet er at jeg aldri har vært så forelsket noen gang. Han er den første jeg tenker på når jeg våkner og den siste jeg tenker på når jeg legger meg. Ellers går han som en sang du har fått på hjernen dagen lang som jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg vet inderlig godt at dette ikke hjelper meg på noen måte og jeg blir nedstemt av at jeg ikke klarer la være tenke på han. Jeg må kjempe mot tankene hele tiden og det er veldig krevende og ta all min energi. Jeg føler også at jeg plager mine nærmeste med tankene mine da jeg føler de ikke forstår. Jeg er generelt lei meg selv også. Jeg føler meg desperat etter å bli kvitt disse følelsene. Noen som har vært i min situasjon og kan gi meg lys i tunellen? Anonymkode: 13ee6...6cb Du trenger ikke snakke med noen om dette, det hjelper deg ikke. De kan ikke fikse din sorg! Det du trenger er å lede tankene inn på noe annet. Gjør det du liker! Kom deg ut og trene eller gå turer, det hjelper noe helt ekstremt på den psykiske helsen. Han har dumpet deg! Du parerer med å bryte all kontakt, da mener jeg all kontakt. Slik får du han ut av dine tanker på sikt. Har vært der selv, og vet hva jeg snakker om. Null kontakt er et must, og ikke svar på noen henvendelser fra han på noen måte! Om han da ikke angrer bittert og vil jobbe for å gjenoppta forholdet. Men da sitter du med makten, og alt må starte fra begynnelsen. Ikke ha forhåpninger om at det vil skje. Om han tar kontakt er det som oftest fordi han mangler andre alternativer, aldri svar på slike henvendelser. Så let etter kjærligheten når du har lagt dette bak deg, da vil det vonde forsvinne når det har gått litt tid. Gi det noen måneder så går alt mye bedre! Anonymkode: 1649c...b88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå