AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Hei! Er en mann hvor libidoen min går opp/ned. Er i syden nå, og første to ukene var libidoen min skyyhøy. Men siste uken er den lav igjen. Hva skjer med det? Kan jeg ha fucka hormoner? Anonymkode: 87bc7...692
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Snakk med legen. Det er vel uansett ikke all lyst som er betinget av hormoner? Har du en responsiv type lyst, så vil du være mer avhengig av ytre faktorer. Anonymkode: 85001...2a2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er en mann hvor libidoen min går opp/ned. Er i syden nå, og første to ukene var libidoen min skyyhøy. Men siste uken er den lav igjen. Hva skjer med det? Kan jeg ha fucka hormoner? Anonymkode: 87bc7...692 Kan være så mye. Libidoen vil variere etter hvor sliten man er mentalt og fysisk, stress, trening, kosthold, alkohol m.m. Ta noen blodprøver for å finne ut om kroppen er i ubalanse og få målt fritt testosteron i blodet.🙂 Tipper dog det er "normale svigninger". Anonymkode: 3fa00...4eb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er en mann hvor libidoen min går opp/ned. Er i syden nå, og første to ukene var libidoen min skyyhøy. Men siste uken er den lav igjen. Hva skjer med det? Kan jeg ha fucka hormoner? Anonymkode: 87bc7...692 Du er i "syden". Der er det sikkert mange lettkledde kvinner i bikini og lette kjoler. Da spratt vel din libido til topps! Nå er du blitt mer vant til det, så da går libido ned. Helt naturlig! Anonymkode: c21be...dab
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er i "syden". Der er det sikkert mange lettkledde kvinner i bikini og lette kjoler. Da spratt vel din libido til topps! Nå er du blitt mer vant til det, så da går libido ned. Helt naturlig! Anonymkode: c21be...dab Ja. Men er jo ikke naturlig at den går ned, spesielt ikke i slik varme. Anonymkode: 87bc7...692
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 For mye alkohol? Mye alkohol over tid fører til bektennelselignendte symptomer i kroppen som igjen kan sette ned libido (og overskudd). Anonymkode: ae402...8be
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Høy temperatur, alkohol, lite søvn og slitenhet senker helt normalt sexlysten. Og det er også normalt at det svinger, man er ikke "på" 24/7. Anonymkode: 42bf0...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå