AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ønsker å være en god sub, men jeg får det ikke til. Klarer ikke å være underdanig, spørre pent om ting, sitte på gulvet. Men jeg ønsker det virkelig, og liker å bli hersa rundt. Tips til hvordan jeg kan få det til? Anonymkode: 4b4fb...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Du klarer ikke spørre pent om ting, sitte på gulvet, liker å bli hersa rundt.. Altså, hvor vanskelig er det egentlig å være underdannig? Og har du ingen oppdragelse, å spørre pent er noe man lærer av sine foreldre under oppveksten. Anonymkode: d29ec...26b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du klarer ikke spørre pent om ting, sitte på gulvet, liker å bli hersa rundt.. Altså, hvor vanskelig er det egentlig å være underdannig? Og har du ingen oppdragelse, å spørre pent er noe man lærer av sine foreldre under oppveksten. Anonymkode: d29ec...26b Jeg synes det er veldig vanskelig iallfall. Jeg trengte aldri spørre mine foreldre om seksuelle ting, eller bruke mobilen, eller å gå på do. Det blir ikke det samme. Anonymkode: 4b4fb...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ønsker å være en god sub, men jeg får det ikke til. Klarer ikke å være underdanig, spørre pent om ting, sitte på gulvet. Men jeg ønsker det virkelig, og liker å bli hersa rundt. Tips til hvordan jeg kan få det til? Anonymkode: 4b4fb...b1b Det er ikke nødvendigvis en oppskrift på det. Dvs oppskriften er å snakke med partneren din. Kommunikasjon er løsningen. Anonymkode: 5ac15...152
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis en oppskrift på det. Dvs oppskriften er å snakke med partneren din. Kommunikasjon er løsningen. Anonymkode: 5ac15...152 Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b
Blåttvann Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b Han høres ut som en dårligere Dom enn du er en dårlig sub. Han der hadde jeg droppet å leke videre med. 11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b Alle må ta ting litt og litt. Anonymkode: da3c9...e20 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b Høres ut som om du egentlig ikke liker det Anonymkode: eef61...78d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Blåttvann skrev (19 minutter siden): Han høres ut som en dårligere Dom enn du er en dårlig sub. Han der hadde jeg droppet å leke videre med. Problemet er at jeg virkelig ønsker han! Derfor trenger jeg tips til hvordan få det til. Anonymkode: 4b4fb...b1b
SlemUlv Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Ok.. Så du er en ny sub, som er med en som krever 100% underkastelse fra første øyeblikk? Det høres ikke smart ut. Tipset jeg har, er å snakke sammen. Ta av dere sub/dom rollene og snakk sammen som likeverdige mennesker. Sett ned grenser, og snakk om hva dere begge forventer av denne relasjonen. Hvorfor er han ikke villig til å ta dette i ditt tempo, da det virker som at det er du som er ny? Du finner det vanskelig å spørre om tillatelse.. Hva med å kun ha en ting å spørre tillatelse om, til å begynne med? Til det blir en vane. Også legge til flere ting? 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 SlemUlv skrev (3 timer siden): Ok.. Så du er en ny sub, som er med en som krever 100% underkastelse fra første øyeblikk? Det høres ikke smart ut. Tipset jeg har, er å snakke sammen. Ta av dere sub/dom rollene og snakk sammen som likeverdige mennesker. Sett ned grenser, og snakk om hva dere begge forventer av denne relasjonen. Hvorfor er han ikke villig til å ta dette i ditt tempo, da det virker som at det er du som er ny? Du finner det vanskelig å spørre om tillatelse.. Hva med å kun ha en ting å spørre tillatelse om, til å begynne med? Til det blir en vane. Også legge til flere ting? Gode tips! Jeg vet ikke hvorfor han ikke vil ta det i mitt tempo. Kanskje han hadde en før meg som var god fra første stund, og da forventer han det av meg også? Eneste jeg vet er at jeg ikke er bra nok. Anonymkode: 4b4fb...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Man lærer ikke å være underdanig, man enten ER det eller man er det ikke.. Anonymkode: c8bb4...581 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 SlemUlv skrev (3 timer siden): Ok.. Så du er en ny sub, som er med en som krever 100% underkastelse fra første øyeblikk? Det høres ikke smart ut. Tipset jeg har, er å snakke sammen. Ta av dere sub/dom rollene og snakk sammen som likeverdige mennesker. Sett ned grenser, og snakk om hva dere begge forventer av denne relasjonen. Hvorfor er han ikke villig til å ta dette i ditt tempo, da det virker som at det er du som er ny? Du finner det vanskelig å spørre om tillatelse.. Hva med å kun ha en ting å spørre tillatelse om, til å begynne med? Til det blir en vane. Også legge til flere ting? for så vidt gode råd men hvorfor skal en som denne rollen ikke faller naturlig for fratas sin individualitet for å lære noe som ikke er i denne personen fra før for å tekkes en partner som er dominant egentlig? Anonymkode: c8bb4...581 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): for så vidt gode råd men hvorfor skal en som denne rollen ikke faller naturlig for fratas sin individualitet for å lære noe som ikke er i denne personen fra før for å tekkes en partner som er dominant egentlig? Anonymkode: c8bb4...581 Fordi denne personen (jeg) virkelig ønsker det. Anonymkode: 4b4fb...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ble en god sub da jeg (endelig) fant en god Dom. Visste jeg hadde det i meg, men i begynnelsen hadde jeg Dom'er som muligens ikke burde ha vært dominante i det hele tatt. Nå kan jeg luke slike veldig fort ut, og har lettere for å finne de gode Dom'ene. Anonymkode: 71fa5...33a 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b Du må begynne med å sleike kjøkkengulvet og se om han blir tent av det. Hvis ikke så får du ja jeg vet ikke. Anonymkode: 5e531...78c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har forsøkt å tatt det opp flere ganger, men han er «alt eller ingenting». Jeg har prøvd å foreslå å ta litt og litt. Så jeg må bare lære meg alt på en gang. Anonymkode: 4b4fb...b1b Alt-eller-ingenting-Dom'er ville jeg holdt meg unna. Har datet et par sånne, og har merket meg at de krever 100% respekt og 100% lydighet fra dag én. Respekt er noe man må gjøre seg fortjent til, og lydighet kommer når man respekterer sin Herre. Har de ikke tålmodighet eller tid til å gi deg tid, er de sannsynligvis kun på utkikk etter noe hva-som-helst. De vil gjøre hva de vil med hvem de vil, så lenge jenta holder kjeft og er tjenestevillig. Anonymkode: 71fa5...33a 2 1 1
Nevrosererroser Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Om du skal kunne bli en god sub må du ha en god Dom. Ikke en nisse som har teorier om at en god sub skal vere på en spesifikk måte, helt perfekt og uten kommunikasjon. Det å få en god Dom/sub relasjon er en lang og krevende prosess fordi det er så mange nyanser. Grenser og lyster må testes, kommunikasjon og tilitt må jobbes med. Er dere i tilegg i et forhold kommer alt det praktiske på toppen, hvordan skal det fungere hjemme vs i familieselskap, hva om en eller begge blir syke, hvordan skal dere ordne med oppgaver i hjemmet og så videre. Det er så mange som har lyst på en fantasi om et Dom/sub forhold der suben er lydig i ett og alt ellers blir det sexy straff men slike forhold er ikke for de fleste, om enn for noen over tid. Det er krevende, slitsomt og rimelig usexy å ha en sub 24/7. 2
SlemUlv Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): for så vidt gode råd men hvorfor skal en som denne rollen ikke faller naturlig for fratas sin individualitet for å lære noe som ikke er i denne personen fra før for å tekkes en partner som er dominant egentlig? Anonymkode: c8bb4...581 Utfra hva jeg leste i tråden, er dette noe op vil. Og da er det greit å ta et steg om gangen. Om det ta viser seg at dette ikke er noe for op alikevel, så stopper man.
SlemUlv Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Gode tips! Jeg vet ikke hvorfor han ikke vil ta det i mitt tempo. Kanskje han hadde en før meg som var god fra første stund, og da forventer han det av meg også? Eneste jeg vet er at jeg ikke er bra nok. Anonymkode: 4b4fb...b1b Fortell ham at du føler dette, om han ikke tar dine følelser seriøst, løp. Løp langt vekk og se deg ikke tilbake! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå