Gå til innhold

Vanlig sekk som stellesekk- tips til organisering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en vanlig sekk vi skal bruke som stellesekk. Sliter litt med å finne en fornuftig måte å pakke den på. Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 29fc6...b47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre den har åpning i hele fronten (som feks Db-sekkene har) så er det vanskelig å organisere slik at du kan ta ut noe uten å rote til alt. Det beste alternativet må være å ha ting i separate tøyposer oppi sekken. 

Anonymkode: 494c4...06b

AnonymBruker
Skrevet

Har fjellreven kanken, og den funker bra. Har en toalettmappe til kremer, stellematte i lomma på innsiden og bleier og skift i hoveddelen. :)

Anonymkode: 0dc8a...c43

Skrevet

Hadde ting vi brukte sjelden nederst, og en stoffpose med stellesakene øverst. 

AnonymBruker
Skrevet

Har Fjellreven-sekk. Har bleier, tørre stellekluter, våtservietter, bleieposer og håndsprit i en stor ziplock-pose som ligger midt i sekken, høyt oppe. Kjekt å kunne ta ut alt som trengs til bleieskift på én gang. I rygglommen har jeg et par engangsstellematter fra Libero som vi bruker på steder hvor det føles nødvendig. På hver side av sekken har jeg henholdsvis vannflaske og en oppblåsbar pute som er rullet sammen (til amming). Nederst i sekken ligger det noen ting løst – ekstra skift til baby, smokker, solbriller, solhatt eller andre ting jeg pakker etter behov. 

Anonymkode: b17db...d48

Skrevet

Kommer an på sekken

AnonymBruker
Skrevet

Toalettveske som kan henges åpen til stellesakene. Lett å flytte fra veske til veske/sekk og lett å ta med på bad for stelling. Har også et nødskift i toalettvesken. Ellers pakker jeg det jeg trenger av ekstratøy i vesken/sekken for anledningen. Og har med (reise)bæresele.

Anonymkode: b9c86...b2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har Fjellreven-sekk. Har bleier, tørre stellekluter, våtservietter, bleieposer og håndsprit i en stor ziplock-pose som ligger midt i sekken, høyt oppe. Kjekt å kunne ta ut alt som trengs til bleieskift på én gang. I rygglommen har jeg et par engangsstellematter fra Libero som vi bruker på steder hvor det føles nødvendig. På hver side av sekken har jeg henholdsvis vannflaske og en oppblåsbar pute som er rullet sammen (til amming). Nederst i sekken ligger det noen ting løst – ekstra skift til baby, smokker, solbriller, solhatt eller andre ting jeg pakker etter behov. 

Hei! Vurderer selv fjellreven som stellesekk. Er det noe mulighet for å henge denne på vogna ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har fjellreven kanken, og den funker bra. Har en toalettmappe til kremer, stellematte i lomma på innsiden og bleier og skift i hoveddelen. :)

Anonymkode: 0dc8a...c43

Er det mulig å feste denne på vognen?

AnonymBruker
Skrevet
Mdy98 skrev (2 timer siden):

Hei! Vurderer selv fjellreven som stellesekk. Er det noe mulighet for å henge denne på vogna ? 

Legg den under vogna heller? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 9d11b...bf4

AnonymBruker
Skrevet
Mdy98 skrev (3 timer siden):

Mdy98 skrev (3 timer siden):

Er det mulig å feste denne på vognen?

Tinkafu har vognkroker man fester på vognas handtak, og bare klipser sekken på. Fort gjort. Men som nevnt over, like enkelt å legge den under vogna.

Anonymkode: ac680...b63

AnonymBruker
Skrevet
Mdy98 skrev (4 timer siden):

Håndtakene øverst på sekken kan festes sammen og sånn sett kan den nok henges på vogna, men vet ikke om den blir hengende i veien. Jeg pleier å legge den under eller ha den på ryggen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har lagt det viktigste (bleieposer, en liten pakke våtservietter, 2-3 bleier, noen engangskluter, rumpesalve, antibac) i en gjennomsiktig toalettmappe eller ziplock-pose. Vi har en slik til hvert barn. 

Denne er fin å flytte mellom stelleveske og ulike sekker, etter hva som passer. Skifteklær legger vi i poser.

Anonymkode: d60f3...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...