Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #21 Skrevet 23. november 2005 Men gikk det greit da? ← Ja, undersøkelsen gikk forsåvidt greit. Jeg brukte ikke sikkerhetsalarmen men hadde ganske panikk en periode. Lå i trommelen i 45 min (Er det et dårlig tegn...?) Jeg hadde øynene lukket hele tiden, og hørte på fæl musikk med noen øreklokker.
Gjest Melk Skrevet 23. november 2005 #22 Skrevet 23. november 2005 Ja, undersøkelsen gikk forsåvidt greit. Jeg brukte ikke sikkerhetsalarmen men hadde ganske panikk en periode. Lå i trommelen i 45 min (Er det et dårlig tegn...?) Jeg hadde øynene lukket hele tiden, og hørte på fæl musikk med noen øreklokker. ← Hvor lenge man ligger kommer helt ann på type undersøkelse. Jeg lå i 20, moren min tok av rygg, hun lå i 45 min.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #23 Skrevet 23. november 2005 Lå i trommelen i 45 min (Er det et dårlig tegn...?) Det kommer litt an på hvor mye de trengte bilder av. Jeg måtte ta bilder av både hodet og ryggsøylen og lå også i ca 45 minutter. Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det ble veeeldig slitsomt for ryggen å ligge der.
Orestes Skrevet 23. november 2005 #24 Skrevet 23. november 2005 Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får vite "dommen"? ← Jeg fikk resultatet nøyaktig en uke etter undersøkelsen, jeg hadde legetime da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå