AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Skal prøvekjøre bil, har mulighet for barnevakt men det er enklere å bare ta med babyen. Er det innafor? Bilstolen kan monteres enkelt med bilbelte, så det er ikke noe problem. Anonymkode: 7a4cc...147
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ville tatt med baby. Du må jo uansett ha bilstolen med for å sjekke at den passer og får riktig vinkel. Da jeg solgte den forrige bilen min hadde kjøper med både baby, bilstol, vogn og hundebur for å sjekke at alt fikk plass (hunden var dessverre ikke med…). Jeg hadde selv med hundeburet da jeg skulle prøvekjøre ny bil. Anonymkode: f0eab...b7c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Hadde ikke tillatt baby i min bil. Anonymkode: 2adf9...bcf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Nei det er ikke innafor. Anonymkode: e851f...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Tar du med baby, så må du ha et halvt øye på babyen. Og hva om det blir bæsjing, gulping eller annet du må ta der og da…? Det er respektløst ovenfor selger, og selgers tid (og bil). Og ikke så smart for din egen del, som kan gå glipp av ting i forhold til bilen, evt mangler, hva selger forteller. La baby være med passer, og konsentrer deg heller om bilen og selve prøvekjøringen den stunden. Anonymkode: c1a52...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Når vi kjøpte bil sist hadde vi med vår baby på 3 måneder. Vi tenkte aldri noe annet enn å ta han med når vi prøvekjørte biler, enten kjørte vi alle 3, eller vi tok en tur hver meg og sambo,en da var vi to, og jeg hadde ansvaret for baby, mens sambo som kunne mest. Hadde ansvar for å se over bilen, så fikk jeg prøve og kjenne litt selv også. Anonymkode: 123a7...d9a
Gjest Albbas Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Vi har hatt med baby på prøvekjøring. Hvis det er privat kjøp kan du jo forhøre deg med selger. Bæsj og gulp? Det treffer jo i så fall bilstolen, ikke bilen?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Hadde ikke syntes noe om baby i en bil jeg skulle selge, herregud så respektløst. Enn om den gulper i hele baksetet?? Om man vil sjekke at bilstolen passer tar man med den alene, men lar andre passe baby. Anonymkode: fce71...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå