AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Håper noen vil hjelpe meg. Jeg ble omskåret. Jeg har ikke klitoris og ikke indre kjønnslepper heller. Har null selvtillit. For ca. 4måneder siden ble jeg kjent med en norsk mann. Han har lyst på sex, det gjør jeg og. Men jeg klarer ikke å fortelle sannheten og hvorfor er jeg redd for å ha sex. Dette gjør vondt. Jeg hadde sex med en fra samme kultur i mange mange år. Men han så på meg som en tømmestasjon og har aldri brydd seg om mine følelser og vi hadde aldre diskusjon rundt omskjæring. Hva anbefaler dere meg? Skal jeg slutte å kontakte ham? Skal jeg bare leve uten den sex-en som jeg egentlig vi ha? Har snakket med fastlegen, men jeg vil høre hva dere menn tenker om en som meg? Anonymkode: 097ed...cca 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Off, dette var leit å lese. Fyrst av alt, du har ingenting å skamme deg over! Eg forstår godt at du er redd for å fortelle dette til kjærasten din, men eg trur det er verdt å vere open overfor han og etterkvart ha sex ilag. Sexen kan verte god for deg også, klitorisen på utsida er (heldigvis) berre ein liten del av heile klitoris. Eg har ein lite sensitiv klitoris, men nyt samleiet til tross for at klitten min er som den er. Anonymkode: 7d20e...2eb 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Jeg tviler på at en mann som elsker deg bryr seg om at du er omskåret på annet vis enn at han synes synd på deg. Jeg ville bare hoppet i det og sagt det rett ut. At du kvir deg for sex pga du er omskåret og er redd for at det er noe han ikke vil like. For slik jeg forsto det er det ikke vondt for deg? Jeg tror hans første tanke når han får vite det vil være "er det ubehagelig/vondt for deg å ha sex?" Jeg tror ikke menn bryr seg så lenge de kan ha sex og vise kjærlighet på den måten. Kjønnsleppene og klitoris gjør ikke så mye til eller fra for mannen under sex. Men jeg ville sagt det før sex sånn han er forberedt og det ikke blir rar eller klein stemning under sex fordi du er nervøs og redd for at han skal reagere på at du mangler indre kjønnslepper og klitoris. Anonymkode: 84315...48a 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Håper de som gjorde dette mot deg fikk veldig mange år i fengsel! Anonymkode: a6848...52e 1 1
Entern Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 TS: Du skal ikke føle skam for dette, dette var en forbrytelse gjort mot deg! Det er de som gjorde det som skal føle skam! Håper det beste for deg og forholdet! 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Dette skal du ikke føle skam på. Virkelig ikke! Snakk med partneren din. Anonymkode: ca42b...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Snakk med ham og fortell ham om det ❤️. Det går nok helt fint. Og som en annen skriver: klitoris er jo enormt stor. Den bittelille synlige delen (som heller ikke er synlig hos alle) er kanskje en hundrededel av hele klitoris. Stimuler g-punktet og skjedeinngangen istedenfor. Det gjør jeg. Min klitoris er gjemt inni kroppen. Noen kvinner har heller ikke synlige indre lepper, der er vi alle veldig forskjellige. Det er grusomt at du er omskåret, men du har ingen grunn til å skamme deg over hvordan du ser ut. Anonymkode: 07815...262 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Du har blitt utsatt for grov vold, og har ingenting å skamme deg over. Men lurt å fortelle på forhånd. Anonymkode: d67a1...bf7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå