Topsi Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 1. Bakgrunnsbilde har jeg,.Men hvordan laster jeg opp avatarbilde? 2. Hvordan oppretter man en tråd hvor man fjerner muligheten til å være anonym? Bare sånn i tilfelle jeg har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Del Skrevet 3. september 2022 1. Hvis det er her inne på KG du tenker, så må du klikke på profilen din og så profilbilde igjen. Da skal du få opp noen valg. Bakgrunnsbildet ditt er forresten svart med et bitte lite spørsmålstegn. Meningen kanskje? 2. Huk av "skriv som anonym" under feltet du skriver. Gjelder både ved kommentarskriving og når man oppretter en ny tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #3 Del Skrevet 9. september 2022 Topsi skrev (På 5.7.2022 den 4.53): 1. Bakgrunnsbilde har jeg,.Men hvordan laster jeg opp avatarbilde? 2. Hvordan oppretter man en tråd hvor man fjerner muligheten til å være anonym? Bare sånn i tilfelle jeg har lyst Der skulle jeg ønske var mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 9. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymousBruker skrev (På 3.9.2022 den 22.57): 1. Hvis det er her inne på KG du tenker, så må du klikke på profilen din og så profilbilde igjen. Da skal du få opp noen valg. Bakgrunnsbildet ditt er forresten svart med et bitte lite spørsmålstegn. Meningen kanskje? 2. Huk av "skriv som anonym" under feltet du skriver. Gjelder både ved kommentarskriving og når man oppretter en ny tråd. Nei bakgrunnsbildet mitt skal være en katt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå