AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Jeg og ektefelle har vært gift i 10 år og har to barn. Vi har et godt sexliv (og et godt samliv sådan), så følgende problemstilling er ikke på grunn av at jeg føler en mangel på nærkontakt. Problemet er at mannen har fått en "uvane" som begynner å irritere meg. Når vi sitter i sofaen på kveldstid har han begynt å fikle med seg selv, men ikke direkte onani. Han er semi-hard og på en måte vifter eller rister i penisen. Han kler ikke av seg, bare tar av seg buksa og tar ut penisen fra siden av boxeren og begynner. Dette kan pågå over en time. Han tar ikke initiativ til sex, bare ligger å vifter/rister mens vi ser på TV. Det har kommet til et punkt hvor jeg syns det rett og slett er ekkelt å se på, og det irriterer meg grenseløst. I begynnelsen da han gjorde dette har jeg ved et par anledninger tatt initiativ til sex eller oralsex. Han satt veldig pris på det, men har på en måte ikke gjort det tilbake når han er på'n igjen en dag eller to etter. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her. Skal jeg be han slutte? Skal jeg be han ta på seg pledd? Tenker at litt "lommetennis" skal jo være ok, men dette er ikke diskré, ei heller er det et hint om kos virker det som fordi han tar ikke videre initiativ. Det skjer også nå nesten annenhver kveld. Jeg har ikke lyst til å være en skikkelig prippen kone som kveler egentid og selvkosing, men det har kommet til et punkt nå at jeg bare reiser meg og går når han gjør dette... Er jeg problemet? Noen råd? Anonymkode: 22008...001
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Håper han i det minste vasker hendene etterpå. Anonymkode: d10a4...a0a 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Dette gjør min kåte mann også av og til, og det er hinting om sex. Anonymkode: 04da8...940 3 2 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 4. juli 2022 Altså. Vi lærer ungene at de går på rommet for den slags. Send mannen på rommet også. Man gjør ikke sånt i fellesarealer med andre tilstede. Anonymkode: 88c26...355 51 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Kanskje han trenger en fidget spinner…? For det høres jo ut som han bruker tissen som et fidget toy rett og slett, og at det et blitt en tanketom uvane. Anonymkode: 4a13f...e3f 30 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Han satte pris på at det ble kos når dy tok initiativ. Er du så dårlig på kommunikasjon at du ikke bare sier på en vennlig måte at du gjerne vil han skal kose med deg i stedet. Og at han gjerne kan ta mer initiativ i stedet fordi da blir det mer kos på han Anonymkode: 72061...c98 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Høres ut som at han har vell vært lenge uten mammaen sin dakkar. Så du må gå tilbake til start og gi han litt oppfrisking i oppdragelsen. Fortelle han at sånt gjør man når man er alene, enten på badet eller soverommet. Bruk en myk ikke-dømmende tone. Må ikke gjøre det skamfullt og ødelegge manndommen seksualiteten hans. Når man vil kose med tissefanten så må man gjøre det alene og ikke med andre folk, og minn han på håndvask i samme slengen. Det er fort gjort å glemme og ofte nødvendig med en liten påminnelse nå og da. Lykke til. Anonymkode: 5100e...062 12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Husker fetteren min gjorde sånn, da han enda ikke hadde lært om seksualitet og normer, da han var 6 år gammel. Jeg fikk litt den vibben. Han bare tar der fordi det er godt, og null mer tanke bak det. Han høres veldig kort ut i tankene. Anonymkode: 8a529...4d0 11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 Wtf. Jeg hadde spurt om hva i helvete han driver med. Det er jo en idiotisk måte å hinte til sex på. Anonymkode: c7417...958 29
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Han høres ut som et dyr. Vet han ikke at gan lever i et sivilisert samfunn. Og hinting til sex, som noen skriver. Det der er jo lystdreper deluxe Anonymkode: 63130...65d 28
Turtellure12 Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han høres ut som et dyr. Vet han ikke at gan lever i et sivilisert samfunn. Og hinting til sex, som noen skriver. Det der er jo lystdreper deluxe Anonymkode: 63130...65d For det første, lo skikkelig av denne kommentaren... For det andre, han er veldig oppegående 😉 Men problemet er som du sier at det er skikkelig lystdrepende. Jeg tenkte ikke over det i begynnelsen og tok derfor initiativ. Men nå er det skikkelig plagsomt. Jeg irriterer meg også over at han aldri på en måte "går videre". Hvis det er hinting til sex så kan han vel iblant gå hele veien han også, ikke bare jeg? 11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Dette gjorde eksen min også, det var ikke hinting om sex, for det ble gjort på en helt annen måte. Dette var bare noe som han gjorde mens han så på TV, det var ikke forbundet med noe kåtskap eller onani, han bare «lekte» med den.. Jeg også syns dette var veldig ekkelt, spesielt tanken på at han tok på fjernkontroller og andre flater underveis og etterpå, uten å ha vasket hendene. Og hva med møblene..? Æsj🤮 Jeg prøvde å si han måtte vaske hender noen ganger, men det gikk ikke inn.. Nå er det flere årsaker til at det ble slutt med oss, men dette var ikke akkurat noe som hjalp på avgjørelsen om å bli.. Anonymkode: fb5db...2d2 12 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 4 minutter siden, Turtellure12 said: For det første, lo skikkelig av denne kommentaren... For det andre, han er veldig oppegående 😉 Men problemet er som du sier at det er skikkelig lystdrepende. Jeg tenkte ikke over det i begynnelsen og tok derfor initiativ. Men nå er det skikkelig plagsomt. Jeg irriterer meg også over at han aldri på en måte "går videre". Hvis det er hinting til sex så kan han vel iblant gå hele veien han også, ikke bare jeg? Etterligne han. Legg deg i sofaen så han ser deg. Spre beina og gni deg i skrittet. Mens du ser på TV. Anonymkode: 63130...65d 9 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etterligne han. Legg deg i sofaen så han ser deg. Spre beina og gni deg i skrittet. Mens du ser på TV. Anonymkode: 63130...65d Morsom tanke, men om jeg kjenner menn rett, så tror jeg ikke man vil få den reaksjonen du tenker deg 😂 Han hadde bare syntes det var kjempe stas og tenkt på sex og hvor perfekte han og ts er sammen som kan sitte slik med sin felles hobby Anonymkode: 8a529...4d0 31 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 Jeg hadde nok kastet meg over partneren her hver gang om han hadde tatt den frem slik. Da hadde han nok gått lei 😂 Anonymkode: 93f78...1db
Meadow Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 Herregud, det må da gå an å si ifra til gubben at det der er ikke greit? Snakker dere ikke sammen? 13 2
snillOnkel Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 Synes det høres ut som du har en flott mann! Det skal ganske mye testosteron til for å sitte med halvbennern i timesvis. Mye testosteron reflekterer trolig at han er slank og sunn. Så forstår jeg at det kan være litt irriterende med kuk i synsfeltet når man har lyst til å tenke på andre ting. Men en hard penis kan være ubehagelig å gå med i en trang bukse. Ikke rart han kler av seg. For å stoppe uvanen må du ta tak selv. I kuken. Hver gang han drar ned smekken begynner du å runke ham. De par første gangene har dere kanskje flott sex, men etter hvert vil han sikkert ha kuken for seg sjøl. Og på dette tidspunktet slutter han å ta den ut. Lykke til! 1 3
Turtellure12 Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 snillOnkel skrev (7 minutter siden): Synes det høres ut som du har en flott mann! Det skal ganske mye testosteron til for å sitte med halvbennern i timesvis. Mye testosteron reflekterer trolig at han er slank og sunn. Så forstår jeg at det kan være litt irriterende med kuk i synsfeltet når man har lyst til å tenke på andre ting. Men en hard penis kan være ubehagelig å gå med i en trang bukse. Ikke rart han kler av seg. For å stoppe uvanen må du ta tak selv. I kuken. Hver gang han drar ned smekken begynner du å runke ham. De par første gangene har dere kanskje flott sex, men etter hvert vil han sikkert ha kuken for seg sjøl. Og på dette tidspunktet slutter han å ta den ut. Lykke til! Da prøver jeg på det 😅 Takk!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette gjorde eksen min også, det var ikke hinting om sex, for det ble gjort på en helt annen måte. Dette var bare noe som han gjorde mens han så på TV, det var ikke forbundet med noe kåtskap eller onani, han bare «lekte» med den.. Jeg også syns dette var veldig ekkelt, spesielt tanken på at han tok på fjernkontroller og andre flater underveis og etterpå, uten å ha vasket hendene. Og hva med møblene..? Æsj🤮 Jeg prøvde å si han måtte vaske hender noen ganger, men det gikk ikke inn.. Nå er det flere årsaker til at det ble slutt med oss, men dette var ikke akkurat noe som hjalp på avgjørelsen om å bli.. Anonymkode: fb5db...2d2 Sa du ikke i fra? Er dette vanlig? Hva gjorde han når han ønsket sex da? Anonymkode: 61dff...374
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 Hahaha hva er det med folk? Han oppfører seg som en bavian og du sitter stille ved siden av og sier ikke et ord? Jeg dauer Anonymkode: aee70...f3b 28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå