AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 hei! jeg har blitt litt kjent med en gutt via en venninne sin vennegjeng. vi har snakket litt på fester før, men de to siste gangene har vi pratet mer og jeg har fått følelsen av at han er interessert. de rundt oss sier også at det ser sånn ut. men nå har jeg fått miksa signaler (han er kald) og det virker som han enten prøver å være tøff (ikke tørr å si det eller snakke om det) eller så er han kanskje sånn med fler enn meg, og jeg blir veldig forvirra. tror kanskje jeg også har blitt litt interessert i han, i og med at jeg opptar meg så i det her og faktisk har reagert på dette. spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan man vet at han bare er sånn (flørter med mange, ikke vil ha noe seriøst, er tøff og sånn) eller om han bare vil ta det rolig og se det ann eller fant ut av at det ble for nært og ikke tørr mer. jeg tror faktisk jeg er litt interessert, og det her skremmer meg litt. - jente 24 Anonymkode: f7ae5...e5c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Du kan spør dine venner om hans personlighet. Om han er en typisk player. Anonymkode: cef5c...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå