Mille89 Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 (endret) Hei Hva slags kompetanse søkes til HR stillinger? Hva slags studier vil være relevant for å stille sterkere innenfor HR området? Håper noen med erfaring kan svare meg -ts Endret 8. juli 2022 av Mille89
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Bedriftspsykologi er relevant. Strategi og ledelse. Anonymkode: 92c1d...911
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Kommer også an på hva slags HR-Stilling du sikter på. Det jeg nevnte over er gjerne for typisk HR business partner. For andre lavere stillinger, kan erfaring med rekruttering være relevant. Hva slags type HR stilling ser du for deg? Anonymkode: 92c1d...911
Mille89 Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kommer også an på hva slags HR-Stilling du sikter på. Det jeg nevnte over er gjerne for typisk HR business partner. For andre lavere stillinger, kan erfaring med rekruttering være relevant. Hva slags type HR stilling ser du for deg? Anonymkode: 92c1d...911 Usikker. Hva er forskjell på HR business partner og HR konsulent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå