Teardrop Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hvilken maskara som gir lengde og volum er din favoritt?
Gjest Hottentått Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Loreal sin telescopic maskara! Det er den eneste jeg bruker. Drysser ikke heller
flusa Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Hottentått skrev (Akkurat nå): Loreal sin telescopic maskara! Det er den eneste jeg bruker. Drysser ikke heller Den er veldig god! Men noe dritt å få bort😅 1
Gjest Hottentått Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 flusa skrev (14 minutter siden): Den er veldig god! Men noe dritt å få bort😅 Ååh syns du?😱 Jeg bruker bare sminkefjernerservietter og det går bort med en gang. Er det den svarte eller "gull" du bruker?
flusa Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Hottentått skrev (5 minutter siden): Ååh syns du?😱 Jeg bruker bare sminkefjernerservietter og det går bort med en gang. Er det den svarte eller "gull" du bruker? Jeg bruker gull. Er det den du bruker? Og hva er forskjellen?
Gjest Hottentått Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 flusa skrev (40 minutter siden): Jeg bruker gull. Er det den du bruker? Og hva er forskjellen? Ååh! Er den vannfast kanskje? Vet ikke hva forskjellen er, men tenkte kanskje den kan være vannfast om den er vanskelig å få av 🤷♀️ Jeg bruker den svarte og den går av med en gang. Så du kan jo prøve den 😃
flusa Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Hottentått skrev (Akkurat nå): Ååh! Er den vannfast kanskje? Vet ikke hva forskjellen er, men tenkte kanskje den kan være vannfast om den er vanskelig å få av 🤷♀️ Jeg bruker den svarte og den går av med en gang. Så du kan jo prøve den 😃 Nei,den er ikke vannfast🙄 Jaa,kommer til å teste den svarte å se🤗 Takk for svar🤗
Gjest Hottentått Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 flusa skrev (Akkurat nå): Nei,den er ikke vannfast🙄 Jaa,kommer til å teste den svarte å se🤗 Takk for svar🤗 Jøss, så merkelig da🙈 Bare hyggelig 🌸
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 No7 sin 360. Slutta å bruke andre etter at jeg oppdaga den 🤩 Anonymkode: e6b56...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå