India Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Nå har det kommet igjen noen stella klær på nettsiden til hm. I går var det utsolgt, men i dag var det dukket opp igjen noen klær.. Så dere som ikke har fått kjøpt noe,dere har enda en mulighet
Gjest lillelou Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Er masse Stella-klær på ebay......
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Rekk opp hånda alle som hadde hørt om Stella McCartney før hun designet denne kolleksjonen for H&M.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 *rekker opp hånda* Hvem i all verden har ikke hørt om Stella McCartney? Motedesigner og datter av en av verdens mest berømte menn. Blir gjerne litt sladderhistorier i VG av det.
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 (endret) *rekker opp hånda* Hvem i all verden har ikke hørt om Stella McCartney? Motedesigner og datter av en av verdens mest berømte menn. ← Samme her. Er det virkelig noen som ikke har hørt om henne?? Før nå, mener jeg?? Endret 16. november 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Opp med hånden her og. Designer for Chloe blant annet, har ihvertfall gjort det, mulig hun kun er under eget navn nå. Men jeg hadde nok ikke visst om hun hadde det ikke vært for at hun designer klær. Tror hun har en bror ihvertfall, som Paul fikk med Linda, også har jo Paul en datter med hun nye dama Heather Mills, men aner ikke hva de heter. Hadde de drevet med noe mer kjent hadde jeg nok visst det Og sønnen til John Lennon (den ene) heter Julian
Montezuma Skrevet 16. november 2005 #9 Skrevet 16. november 2005 Opp med hånden her og. Designer for Chloe blant annet, har ihvertfall gjort det, mulig hun kun er under eget navn nå. Men jeg hadde nok ikke visst om hun hadde det ikke vært for at hun designer klær. Tror hun har en bror ihvertfall, som Paul fikk med Linda, også har jo Paul en datter med hun nye dama Heather Mills, men aner ikke hva de heter. Hadde de drevet med noe mer kjent hadde jeg nok visst det Og sønnen til John Lennon (den ene) heter Julian ← Rekker opp jeg oxo! Hun er helt ute av Chloe. Hun trakk seg da det gikk opp for henne at det var hennes navn som ga noen andre suksess. Like greit å "spise hele kaken" selv ;-)
Ephemera Skrevet 17. november 2005 #10 Skrevet 17. november 2005 Jeg rekker også opp hånda! Forøvrig er det lagt ut litt klær på hm.com igjen nå. For de som er interessert, kan de nok sjekke der innimellom, det er kanskje returene som kommer inn...
Miracl3 Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 Hadde hørt at hun designet for Chloe, var datteren til Paul og at hun designet en kolleksjon for adidas. Så det så
gladidag Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 rekker opp hånden så høyt eg bare klarer!!
Frk Doodad Skrevet 17. november 2005 #13 Skrevet 17. november 2005 Sitter på stolen og hopper mens jeg strekker hånden høyt i været Dessuten syned jeg at den grønne kjolen og begge v-genserene er kjempe lekre, vil ha vil ha vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå