Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg gjør nesten ikke noe som helst sammen lenger. Eneste tema etter jobb er hva vi skal spise. Jeg prøver å snakke med han, men får bare korte ja/nei svar. I kveld skulle han være «sosial» igjen som han sier, og det betyr å spille skytespill på data. Han prater mye med kompiser på dataen. Ikke med meg. Jeg føler meg ikke verdsatt. Pakket ryggsekken, ropte «ha det!» og dro. Det var 21:00. Jeg var i skogen to timer uten noen reaksjon fra han. Ikke noe melding «hvor er du?» eller «går det bra?». Da jeg kom hjem nå, har han lagt seg. Han sover. Han SOVER!  Han sier han elsker meg, men jeg føler ikke at han gjør det.

Anonymkode: 70c3e...f83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Satt du stille i skogen i 2 timer for å få oppmerksomhet?

Anonymkode: e64fc...a9d

• Liker 16
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Satt du stille i skogen i 2 timer for å få oppmerksomhet?

Anonymkode: e64fc...a9d

Ja jeg gikk tur for å tenke på noe annet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva sier han når dere snakker om dette da..?

Anonymkode: e2579...52a

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon kommunikasjon kommunikasjon

Anonymkode: 68b5d...8aa

• Liker 2
Skrevet

Han visste vel ikke at det var skogen du rømte til? Kansje han trodde at du var hos en venn eller noe? Sånn for og tenke som et typisk mannfolk.🧐

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Parterapi? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og hva sier han når dere snakker om dette da..?

Anonymkode: e2579...52a

Han sa ikke en eneste ord siden i går.

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig slutt, men ingen av dere tør ta samtalen.  Du kan fortsette å reise bort, sikkert på dagesvis, bare for å få det bekreftet for deg selv. Men i stedet bør du ta initiativ til samtalen, der du sier rett ut, at dette går ikke, og være forberedt på å flytte. Høres ikke ut som det er barn å ta hensyn til her?

Anonymkode: 050b4...bdd

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var liten rømte jeg hjemmefra, med ryggsekk og matpakke og alt sammen. Gikk en kilometer, spiste matpakken og dro hjem. Ingen hadde oppdaget at jeg rømte eller meldt meg savnet.

Trikset er å være borte lenge, helst mer enn 2 timer. Prøv med 3 timer neste gang, så 4, og så kan du overnatte i skogen, så blir det nok oppdaget til slutt.

Anonymkode: bf510...c1c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trikset er å være borte lenge, helst mer enn 2 timer. Prøv med 3 timer neste gang, så 4, og så kan du overnatte i skogen, så blir det nok oppdaget til slutt.

Eller egentlig bare overnatt hos en annen mann, resten av livet. 

Anonymkode: 050b4...bdd

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg inn på hotell, og se hvor mange dager det tar før han etterlyser deg.

Eller er det DU som lager middag til han og vasker klærne hans?

Anonymkode: 8d44b...e0d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjæresten og jeg gjør nesten ikke noe som helst sammen lenger. Eneste tema etter jobb er hva vi skal spise. Jeg prøver å snakke med han, men får bare korte ja/nei svar. I kveld skulle han være «sosial» igjen som han sier, og det betyr å spille skytespill på data. Han prater mye med kompiser på dataen. Ikke med meg. Jeg føler meg ikke verdsatt. Pakket ryggsekken, ropte «ha det!» og dro. Det var 21:00. Jeg var i skogen to timer uten noen reaksjon fra han. Ikke noe melding «hvor er du?» eller «går det bra?». Da jeg kom hjem nå, har han lagt seg. Han sover. Han SOVER!  Han sier han elsker meg, men jeg føler ikke at han gjør det.

drama queens! 

Anonymkode: 1ce54...e3b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du bruker masse tid og energi på et forhold du vet er dødt.

Anonymkode: a754e...888

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde først sagt fra, jadajada svar. Intet skjedde. Så sto opp en morgen og pakka. Hadde dagen før fått tak i egen leilighet. Må virkelig ikke putte  alt inn med t-skje. Gidder ikke å mase om at noen skal vise at de bryr seg. Er jeg luft, så får jeg ikke gjort s mye med det. Og da får man finne på noe annet, om man ikke fortsatt vil være luft da. 

Anonymkode: d7504...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Herregud! Spurte han ikke engang hvor du skulle hen? Attpåtil så sent? Han der er ikke mye å spare på i det lange løp.. 

Anonymkode: 25d0d...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...