AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er singel dame, som har 4 barn. Finnes det en mann i verden som kan være interessert i meg? Klarer ikke å skjønne det Anonymkode: f5b03...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er singel dame, som har 4 barn. Finnes det en mann i verden som kan være interessert i meg? Klarer ikke å skjønne det Anonymkode: f5b03...8bc Selvsagt 😊 En kjenning var alene med 9 barn, hun fant seg ny og utrolig hyggelig samboer. Anonymkode: 5b25b...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er singel dame, som har 4 barn. Finnes det en mann i verden som kan være interessert i meg? Klarer ikke å skjønne det Anonymkode: f5b03...8bc har 5 barn og kjæreste, så ingen umulighet det Anonymkode: aa9c7...0af 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Hvorfor kan du ikke konsentrere deg om morsrollen?? Hvor gamle er barna? Anonymkode: 3a4e6...22f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor kan du ikke konsentrere deg om morsrollen?? Hvor gamle er barna? Anonymkode: 3a4e6...22f Kan man ikke være mor og ha kjæreste samtidig? Hva er aldersgrensen? Anonymkode: 84b64...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har fire barn og har ikke hatt noen problemer med å date menn som er interessert i et forhold. Har fortsatt ikke blitt noe veldig seriøst da jeg ikke ønsker å bo med en mann igjen. Venter fortsatt på å finne han som kan godta å være særboere😊 Anonymkode: 9726a...956 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har fire barn og får massevis av matcher på Tinder osv. skriver at jeg har fire barn i bioen min. Har også hatt kjæreste etter jeg ble skilt. Anonymkode: 73f1a...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Jeg bare lurer, kun min nysgjerrighet, men hvordan er du singel med fire barn? Fikk dere fire barn og fant ut at det ikke fungerte lenger? Eller er det flere fedre? Kun spørsmål altså. Anonymkode: 98ba5...713
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er singel dame, som har 4 barn. Finnes det en mann i verden som kan være interessert i meg? Klarer ikke å skjønne det Anonymkode: f5b03...8bc Ja. Det tyder på at du er produktiv. Knuller som en kanin. Anonymkode: 6a6c0...daa 1
Carrot Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bare lurer, kun min nysgjerrighet, men hvordan er du singel med fire barn? Fikk dere fire barn og fant ut at det ikke fungerte lenger? Eller er det flere fedre? Kun spørsmål altså. Anonymkode: 98ba5...713 bare lurer på hva det har med saken å gjøre - altså?? 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Det tyder på at du er produktiv. Knuller som en kanin. Anonymkode: 6a6c0...daa Trenger strengt tatt bare å ha gjort det 4 ganger... Anonymkode: e174c...add 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 1 minutt siden, Carrot said: bare lurer på hva det har med saken å gjøre - altså?? 🤣 Bare nysgjerrigheten min. Skal ikke være dømmende eller noe Anonymkode: 98ba5...713
Carrot Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare nysgjerrigheten min. Skal ikke være dømmende eller noe Anonymkode: 98ba5...713 men du er dømmende, i det du lat nysgjerrigheten din stille det spørsmålet! i tillegg er det ganske invaderende og ikke rent frekt syns jeg. Men du er kanskje en av dem som hadde spurt noen irl også om det samme? Du har ikke noe med det, så kan du lure så mye du vil, men enkelte ting sier man bare ikke. Det spiller overhode ingen rolle om det er fordi hun er enke etter at mannen døde brått og brutalt, eller etter lang tids sykdom med store arr for alle parter - eller om hun var en flyfille i sine yngre dager, nå er hun en alenemamma med fire barn - som gjerne håper treffe en fin fyr. Ferdig snakka. Endret 5. juli 2022 av Carrot
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 1 minutt siden, Carrot said: men du er dømmende, i det du lat nysgjerrigheten din stille det spørsmålet! i tillegg er det ganske invaderende og ikke rent frekt syns jeg. Men du er kanskje en av dem som hadde spurt noen irl også om det samme? Du har ikke noe med det, så kan du lure så mye du vil, men enkelte ting sier man bare ikke. Da trenger ikke TS å svare. Det var ikke meninga mi what so ever. Jeg ber om unnskyldning Anonymkode: 98ba5...713
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er singel dame, som har 4 barn. Finnes det en mann i verden som kan være interessert i meg? Klarer ikke å skjønne det Anonymkode: f5b03...8bc Svarene du får vil selvfølgelig være positive. De bader i menn som er interessert i dem. Det de velger å ikke fortelle er at mennene ikke er interessert i et forpliktende forhold, hvor de får rollen som forpliktende bonusfar. Det er de mennene som gjerne vil ha en kjæreste, som ikke har høyest markedsverdi fra før så de tar til takke med ei alenemor med 4 eller 5 barn. Anonymkode: 37ee7...c45 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Svarene du får vil selvfølgelig være positive. De bader i menn som er interessert i dem. Det de velger å ikke fortelle er at mennene ikke er interessert i et forpliktende forhold, hvor de får rollen som forpliktende bonusfar. Det er de mennene som gjerne vil ha en kjæreste, som ikke har høyest markedsverdi fra før så de tar til takke med ei alenemor med 4 eller 5 barn. Anonymkode: 37ee7...c45 Så trist at du har et syn på mennesker og livet deres som er så begrenset av egne greier! Det er mange som både har verdi og ser andres verdi basert på den de er, ikek den du tror de er.. Anonymkode: 36953...398
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er de mennene som gjerne vil ha en kjæreste, som ikke har høyest markedsverdi fra før så de tar til takke med ei alenemor med 4 eller 5 barn. Vel, nå kan jo ikke alle ha topp markedsverdi, og det er helt vanlig å "ta til takke med" i en eller annen form. Ytterst få ender opp med akkurat det de drømmer om, hele tiden. Det finnes menn som ønsker seg stor familie, og det finnes menn som ikke kan få barn. Det finnes så mange egenskaper, som du antagelig ikke tenker på sammen med begrepet "markedsverdi". Anonymkode: 851bc...8e2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger strengt tatt bare å ha gjort det 4 ganger... Anonymkode: e174c...add Da må hun hatt flaks som har blitt gravid alle fire gangene. Kan vel sikkert gange det med 10 per barn før det ble jackpot. Teknisk sett har hun ihvertfall pult 40 ganger. Anonymkode: 6a6c0...daa
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da må hun hatt flaks som har blitt gravid alle fire gangene. Kan vel sikkert gange det med 10 per barn før det ble jackpot. Teknisk sett har hun ihvertfall pult 40 ganger. Anonymkode: 6a6c0...daa Og du syns 40 ganger er mye? 😅 Anonymkode: e174c...add 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og du syns 40 ganger er mye? 😅 Anonymkode: e174c...add Vel. Jeg kan se for meg hun er sprek og holder på ihvertfall i en time. Det betyr en hel 40-timers arbeidsuke med knulling. Anonymkode: 6a6c0...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå