AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Jeg dater en mann som har vært ærlig at han liker det litt røffere .. bdsm osv at «vanilje» sex er kjedelig. jeg på mine 40år har utforsket slik tidligere men konkludert at det ikke er noe for meg. vi har ikke hatt sex enda, men det ligger i luften. Vi er veldig tiltrukket av hverandre men jeg er redd det vil være alt for kjedelig for han.. Jeg er interessert i mer enn kun misjoner bare så det er sagt, og har ikke tenkt at jeg er kjedelig med tidligere partnere. jeg har også vært ærlig om mine preferanser med han. Anonymkode: 329d0...34e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Jeg tenker dere dessverre ikke er seksuelt kompatible. Anonymkode: 2487f...236 10 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Si det rett ut, at røff sex ikke er noe for deg. Se hvordan han reagerer da. Anonymkode: 5da70...a00 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Si det rett ut, at røff sex ikke er noe for deg. Se hvordan han reagerer da. Anonymkode: 5da70...a00 Jeg gjetter på: Han liker TS, og sier at det er helt greit. Inni seg håper han på å venne henne til mer åpne grenser. Så blir det jo ikke helt sånn, og når hans intense forelskelse har blitt til mer «kjærestehverdag» kjeder han seg. Og det resulterer enten i litt mas, kanskje ulike former for utroskap osv. Om han derimot hadde sagt «prøvde slik og sånn - var helt fint men ikke noe jeg har behov for å gjøre igjen» så hadde det stilt seg annerledes. Anonymkode: 2487f...236 10 5
Fioljenta Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 (endret) Håper dere har hatt en ærlig og åpen prat! Ikke noe hinting eller innpakking av ord. Men direkte og ærlig. Og vær tydelig på at du ikke kommer til å like røff sex heller. Det er du ferdig med. Ingen skal få tvinge de til sex du ikke liker. 😉 Endret 4. juli 2022 av Fioljenta 5 1
feliek54 Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg dater en mann som har vært ærlig at han liker det litt røffere .. bdsm osv at «vanilje» sex er kjedelig. jeg på mine 40år har utforsket slik tidligere men konkludert at det ikke er noe for meg. vi har ikke hatt sex enda, men det ligger i luften. Vi er veldig tiltrukket av hverandre men jeg er redd det vil være alt for kjedelig for han.. Jeg er interessert i mer enn kun misjoner bare så det er sagt, og har ikke tenkt at jeg er kjedelig med tidligere partnere. jeg har også vært ærlig om mine preferanser med han. Anonymkode: 329d0...34e Du bør ikke gå lenger en du føler deg komfortabel til. Sex skal være en nytelse for begge og ikke noe tvang. Lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er enig i at man ikke skal flytte egne grenser om man ikke ønsker det, samtidig har jeg flere ganger opplevd at det menn har kalt «ikke vanilje» har vært godt innenfor det jeg synes er normalt og kan like. Kommer de fra et forhold der alt annet enn misjonær var for heftig så skal det ikke så mye til før de synes de er røffe og «ikke vanilje» i senga. Jeg liker det litt heftig og rått, men helt uten elementer av vold (f.eks. ikke klapsing, kveling, biting og stygg dirty talk), jeg er ikke sub, men synes det er ok at mannen tar litt styring, så heller ikke dom. Anonymkode: 27f2f...0db 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 tror ikke dere passer sammen seksuelt. ikke noe vits å prøve engang. Anonymkode: fcdec...b87 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 For min del ville det ikke vært en deakbreaker ar noen likte bdsm. Det kunne vært spennende. Det å synes vaniljesex er kjedelig ville derimot vært en soleklar deakbreaker. Man har et problem hvis det ikke er spennende nok å ligge med kjæresten uten å sette opp en teaterforestilling hver gang. Anonymkode: 658bf...859 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Er det sånn at du faktisk genuint ikke LIKER røff sex eller er det egentlig bare ditt selvbilde og selvtillit som holder deg tilbake? Anonymkode: 40a3c...dc7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det sånn at du faktisk genuint ikke LIKER røff sex eller er det egentlig bare ditt selvbilde og selvtillit som holder deg tilbake? Anonymkode: 40a3c...dc7 I alle dager. Når har noensinne selvtillit og selvbilde hindret noen i gjenkjenne hva de liker og ikke? Hun har jo prøvd. Anonymkode: 7825d...592 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Dette blir garantert ett problem. I forelskelsens rus så forsvinner det nok litt og han er fornøyd med vanilje men så er hverdagen der plutselig og han kommer nok raskt til å savne mer spenstig sex enn hva du liker. Jeg snakker av erfaring. Er sammen med en skikkelig vaniljemann selv. Han er fornøyd med klining, lett kos/fingring av meg og misjonær til han kommer. jeg derimot liker bli holdt fast, lett dominert, bli lett «brukt», analsex og leker. Alt det er langt utenfor hans interessefelt dessverre. Han er perfekt på alle andre måter i livet og sex er ikke «alt» for meg så jeg har lært meg å leve med det men håper han er villig til å sprite litt opp med feks litt leketøy i femtiden. Hadde jeg visst om i starten at det skulle forbli så vanilje mistenker jeg at jeg ikke hadde satset på han og forelsket meg dypt. Anonymkode: 95b24...354 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 takk for svar alle jeg har vært ærlig med han om at jeg ikke får noe ut av bdsm osv, da erta han meg og sa «så du liker kjedelig sex?» må innrømme den kommentaren brant seg litt hos meg.. jeg liker at menn tar styringen, men så liker jeg også å ta styring av og til. Jeg hadde ikke hatt noe imot å prøve div i et lengre samliv for partnerens min skyld, jeg personlig får ikke mye ut av det. Men jeg liker å gi partneren min nytelse Kjenner veldig på kommentaren «teater forestilling» at vanlig sex ikke er nokk i hverdagen. sex for min del trenger ikke være så komplisert. En kjappis over bordet eller lengre affære i segen der man bare nyter hverandre er topp for meg. jeg er vel redd for at det blir for kjedelig for han, men jeg orker virkelig ikke en teater forestilling her gang, da føles sex som en jobb når det skal være gøy! ts Anonymkode: 329d0...34e 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dette blir garantert ett problem. I forelskelsens rus så forsvinner det nok litt og han er fornøyd med vanilje men så er hverdagen der plutselig og han kommer nok raskt til å savne mer spenstig sex enn hva du liker. Jeg snakker av erfaring. Er sammen med en skikkelig vaniljemann selv. Han er fornøyd med klining, lett kos/fingring av meg og misjonær til han kommer. jeg derimot liker bli holdt fast, lett dominert, bli lett «brukt», analsex og leker. Alt det er langt utenfor hans interessefelt dessverre. Han er perfekt på alle andre måter i livet og sex er ikke «alt» for meg så jeg har lært meg å leve med det men håper han er villig til å sprite litt opp med feks litt leketøy i femtiden. Hadde jeg visst om i starten at det skulle forbli så vanilje mistenker jeg at jeg ikke hadde satset på han og forelsket meg dypt. Anonymkode: 95b24...354 Akkurat samme historie her. 18 år med en vaniljefyr, selv elsker jeg bdsm. Vi har ikke hatt sex på flere år, er så dørgende kjedelig med den vanlige misjonæren. Han var åpen for røff sex i begynnelsen, men jeg tror det hele var et spill for å få meg på kroken. Ellers er han grei. Men jeg hadde ikke valgt ham om jeg visste at han var vanilje. Anonymkode: fee93...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg dater en mann som har vært ærlig at han liker det litt røffere .. bdsm osv at «vanilje» sex er kjedelig. jeg på mine 40år har utforsket slik tidligere men konkludert at det ikke er noe for meg. vi har ikke hatt sex enda, men det ligger i luften. Vi er veldig tiltrukket av hverandre men jeg er redd det vil være alt for kjedelig for han.. Jeg er interessert i mer enn kun misjoner bare så det er sagt, og har ikke tenkt at jeg er kjedelig med tidligere partnere. jeg har også vært ærlig om mine preferanser med han. Anonymkode: 329d0...34e Alarm. Du dater en voldtektsmann. Sikker på han har voldtatt før. Anonymkode: 80d7c...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Alarm. Du dater en voldtektsmann. Sikker på han har voldtatt før. Anonymkode: 80d7c...e0e Nei! Det er ikke noe med han som gjør at jeg mistenker det. Dette er jeg veldig var for pga uheldige hendelser fra ungdomen. at han liker røffere sex gjør han ikke til en voldtektsmann hjelpes! ts Anonymkode: 329d0...34e 4
Fioljenta Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): takk for svar alle jeg har vært ærlig med han om at jeg ikke får noe ut av bdsm osv, da erta han meg og sa «så du liker kjedelig sex?» må innrømme den kommentaren brant seg litt hos meg.. jeg liker at menn tar styringen, men så liker jeg også å ta styring av og til. Jeg hadde ikke hatt noe imot å prøve div i et lengre samliv for partnerens min skyld, jeg personlig får ikke mye ut av det. Men jeg liker å gi partneren min nytelse Kjenner veldig på kommentaren «teater forestilling» at vanlig sex ikke er nokk i hverdagen. sex for min del trenger ikke være så komplisert. En kjappis over bordet eller lengre affære i segen der man bare nyter hverandre er topp for meg. jeg er vel redd for at det blir for kjedelig for han, men jeg orker virkelig ikke en teater forestilling her gang, da føles sex som en jobb når det skal være gøy! ts Anonymkode: 329d0...34e Om det blir for kjedelig for ham, synes jeg du skal la ham avgjøre. Bare vær tydelig på dine grenser. 🙂 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: eg har vært ærlig med han om at jeg ikke får noe ut av bdsm osv, da erta han meg og sa «så du liker kjedelig sex?» må innrømme den kommentaren brant seg litt hos meg.. Hersketeknikk. Forklede som humor. Rødt flagg. Anonymkode: 0f861...f10 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alarm. Du dater en voldtektsmann. Sikker på han har voldtatt før. Anonymkode: 80d7c...e0e Hva i allverden får deg til å si noe sånt?! Absolutt INGENTING i startinnlegget som tilsier dette. folk liker forskjellig i sengen, sånn er livet. Anonymkode: 95b24...354 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For min del ville det ikke vært en deakbreaker ar noen likte bdsm. Det kunne vært spennende. Det å synes vaniljesex er kjedelig ville derimot vært en soleklar deakbreaker. Man har et problem hvis det ikke er spennende nok å ligge med kjæresten uten å sette opp en teaterforestilling hver gang. Anonymkode: 658bf...859 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): takk for svar alle jeg har vært ærlig med han om at jeg ikke får noe ut av bdsm osv, da erta han meg og sa «så du liker kjedelig sex?» må innrømme den kommentaren brant seg litt hos meg.. jeg liker at menn tar styringen, men så liker jeg også å ta styring av og til. Jeg hadde ikke hatt noe imot å prøve div i et lengre samliv for partnerens min skyld, jeg personlig får ikke mye ut av det. Men jeg liker å gi partneren min nytelse Kjenner veldig på kommentaren «teater forestilling» at vanlig sex ikke er nokk i hverdagen. sex for min del trenger ikke være så komplisert. En kjappis over bordet eller lengre affære i segen der man bare nyter hverandre er topp for meg. jeg er vel redd for at det blir for kjedelig for han, men jeg orker virkelig ikke en teater forestilling her gang, da føles sex som en jobb når det skal være gøy! ts Anonymkode: 329d0...34e Teaterforestilling har ikke noe med røff sex og bdsm å gjøre... Mulig dere som ikke liker det føler det sånn fordi dere later som hvis dere gjør det? God regel: uansett hva man gjør i senga, hvis det føles som jobb for deg, så er det ikke riktig sex for deg. De to over som er sub i forhold med vaniljemenn føler på misjonærer og vanlig sex som en jobb og teaterforestilling, fordi det ikke gir dem noe særlig. Unødvendig av ham å kalle vanlig sex for kjedelig sex, fordi det er jo åpenbart ikke det for deg, selv om det er det for ham. Men vil du være sammen med en som nå har sagt at han synes sexen du liker er kjedelig? Da vil jo alltid sex med deg være kjedelig for ham. Og hvis du prøver mer av hans ting vil det føles som jobb for deg. Med andre ord kan dere aldri ha sex begge liker, det blir alltid sex kun en av dere liker, og så kan dere eventuelt bytte på. Høres dette gøy ut for et helt liv? Anonymkode: 7825d...592 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå