Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med verdens fineste mann, som virkelig skorter på et punkt; han tar aldri på meg! Jeg sier det stadig vekk at jeg trenger kos, og elsker når han stryker på meg, men det skjer aldri. Går det ann å endre seg litt på det området?

Vi har kjempebra sex, og føler han elsker meg, men han vokste opp i et hjem uten klemmer, noe som virkelig merkes hos ei klemmegal dame. Det gjør meg virkelig trist, og savner kos så inderlig. Tar initiativ selv til å stryke, holde hender og klemme, men virker ikke som det betyr så mye for han fra eller til. Forstår at mennesker er forskjellige på sånt altså, men er virkelig vanskelig til tider. Noen andre med samme erfaring?

Anonymkode: fcd42...625

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er sammen med verdens fineste mann, som virkelig skorter på et punkt; han tar aldri på meg! Jeg sier det stadig vekk at jeg trenger kos, og elsker når han stryker på meg, men det skjer aldri. Går det ann å endre seg litt på det området?

Vi har kjempebra sex, og føler han elsker meg, men han vokste opp i et hjem uten klemmer, noe som virkelig merkes hos ei klemmegal dame. Det gjør meg virkelig trist, og savner kos så inderlig. Tar initiativ selv til å stryke, holde hender og klemme, men virker ikke som det betyr så mye for han fra eller til. Forstår at mennesker er forskjellige på sånt altså, men er virkelig vanskelig til tider. Noen andre med samme erfaring?

Anonymkode: fcd42...625

Gi han tid og begynn litt forsiktig med å sitte inntil han. Tar ofte litt tid å lære nye vaner.

Anonymkode: 752b6...518

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre ingen gode råd. Noen er bare sånn. Jeg er sammen med en som er lik din. Jeg får kun nærhet under sex. Jeg savner fryktelig å bli tatt på, et kyss i ny og ne, strøket på ryggen. Men mannen er super ellers, og verdt å ta vare på, derfor har jeg bare akseptert at han er sånn og jeg kan ikke endre han. Jeg har prøvd å prate med han om det, men det er bare ikke naturlig for han. Så jeg håper egentlig at du får noen råd av flere, for jeg vil følge tråden.

Anonymkode: 60ecf...1f6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Som alt annet av endringer, så må det være en motivasjon der.  Jeg kan jo synes det er både godt, og bra for forholdet generelt om hun liker munnknulling, men jeg tror ikke det holder med bare å si det. Det må bygges opp en egeninteresse helt fra bunnen.  

Hva er hans kjærlighetsspråk?  Kan dere avtale en slags gjensidig opptrapping?  

Anonymkode: a1fa2...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...