AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Her om dagen matchet jeg med en tidligere kollega på tinder. Ingen av oss jobber for samme bedriften lenger, og det er 5 år siden vi jobbet sammen. På det tidspunktet jeg jobbet med han hadde jeg kjæreste og samboer så jeg var ikke på utkikk etter noe, men jeg syntes han så bra ut. Vi har snakket litt hittil om løst og fast mpt. at vi ikke har snakket sammen på disse årene, men jeg er usikker på hva som vil komme ut av samtalen. Vi er også venner på facebook, så litt rart å kun snakke på tinder når vi i prinsippet kan snakke på messenger? Jeg kunne godt tenkt med å date han, men lurer jo fælt på hva intensjonen hans er med samtalen på tinder. Kan jo hende han likte meg fordi han så et kjent fjes? Bør jeg spørre han? Og i tilfelle hvordan? Anonymkode: 7ec59...93e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bør jeg spørre han? Og i tilfelle hvordan? Som dere diskuterte jobbmessige ting før? Jeg har også vurdert å sveipe tidligere kolleger, og hadde syntes det var helt naturlig om hun ville ha en avklaring på hvorfor vi havnet i denne situasjonen. Ikke overtenk, bare spør. Anonymkode: 7a2ac...d3d 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan innlede spørsmålet om det er for "gøy" mtp. jobbrelasjonen eller om han er seriøs? Blir usikker av dette opplegget! Anonymkode: 7ec59...93e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har noen tips til hvordan jeg kan innlede spørsmålet om det er for "gøy" mtp. jobbrelasjonen eller om han er seriøs? Blir usikker av dette opplegget! Anonymkode: 7ec59...93e «Sveipet du fordi du kunne tenke deg en kaffedate? Hvis ja foreslår jeg tidspunkt trallala. Hvis «glemte dette var Tinder»: sees ikke på kaffedate». Med en snert humor. Han vet han er på Tinder. Anonymkode: 41324...ca8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå