Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt alenemor, og er så innmari gira på en fyr jeg har kjent lenge. Vi er tidligere kollegaer og jeg vil anse oss som venner. Vi møttes nettopp for første gang på lenge, i jobbsammenheng, men vi er ikke kollegaer nå lengre altså. Jeg har aldri tenkt på ham slik før (har jo ikke vært singel), men nå har jeg blitt nesten litt forelska! Tingen er, han vet ikke at jeg er singel. Og dessuten har jeg et barn, noe jeg tipper trekker attraktiviteten min ned betraktelig. 

Men jeg leste tilbake i messenger chaten vår, og når jeg tenker tilbake på hvordan ting har vært, så lurer jeg på om han kan ha vært litt interessert? 

For 3-4 år siden var vi sammen på byen, og i chaten hadde jeg fått en melding hvor han spurte om jeg ville komme til et annet sted og at han skulle spandere en øl på meg hvis jeg kom.

Han har også tatt initiativ til masse samarbeid i jobbsammenheng, og vi begynte på et prosjekt sammen bare vi to (som aldri ble noe av). Var han som tok initiativet til det. En annen gang vi samarbeida på jobb, prata vi to med sjefen over videosamtale, og han foreslo at jeg og han skulle møtes og sitte og jobbe sammen (selv om det ikke var nødvendig). 

Denne uka har jeg merka at vi har hatt veldig mye øyekontakt, og han smiler mye til meg. Men det kan jo hende han gjør dette med mange! Han er en veldig sjarmerende fyr som alle liker! 

Vi endte også opp på nach her om dagen, vi var mange altså, men vi satt ved siden av hverandre, og jeg følte at han lente seg en del inntil meg. Jeg var også ganske nær ham.

Men han vet jo ikke at jeg er singel, siden det er så nytt. Jeg prøvde å hinte litt da vi snappa litt etter nachet. Jeg at jeg kom til å være mye alene med barnet framover, så skulle jobbe mindre. Så skrev jeg at det var koselig å henge med ham og at jeg gleda meg til neste gang. Da skrev han i like måte. 

Nå skal det sies at jeg ikke vil ha en ny kjæreste med en gang! Men jeg er bare så sykt betatt av denne fyren. Tror dere at han kan være interessert i meg? Og hvordan burde jeg gå fram nå? Vi er i starten av 30åra. Tenker han vil ha noen som ikke har barn... men han har ikke hatt kjæreste så lenge jeg har kjent ham! 

Anonymkode: b15b0...29f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker han vil ha noen som ikke har barn... men han har ikke hatt kjæreste så lenge jeg har kjent ham!

Det kan komplisere litt, men personlig kjenner jeg ingen som har latt noen gå av den grunn, hvis de først var virkelig interessert. 

Anonymkode: c9c8c...46b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan komplisere litt, men personlig kjenner jeg ingen som har latt noen gå av den grunn, hvis de først var virkelig interessert. 

Anonymkode: c9c8c...46b

Nei.. vi er jo over 30 år nå.. men tenker at menn uten barn ofte vil ha noen uten barn, særlig hvis det er litt populære menn som kan velge fra øverste hylle (vet ikke om han kan det altså, men vet at han er veldig godt likt av alle jeg kjenner! Men han har jo ikke hatt kjæreste som jeg vet om)

Anonymkode: b15b0...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...