AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Er det noen her som har opplevd at søsken har forandret seg etter å ha møtt sin partner? Jeg hadde et veldig ok forhold til min bror tidligere, men etter at han møtte kona si (mange år siden nå), har det blitt gradvis dårligere. Han tar aldri kontakt lengre, har nærmest mistet all sans for humor, er knapp og tverr mange ganger når vi møtes. Jeg har et ok forhold til kona hans, men det er ikke sånn at vi noengang blir bestevenner da vi er veldig forskjellige. De går heller ikke spesielt godt overens med min samboer. Vi klarer å drikke kaffe og ha det ok sammen, men jeg savner den gamle broren min. Noen ganger mistenker jeg at de kanskje ikke har det så greit sammen og at det egentlig er det som plager ham, men det kan også bare være at vi nærmest har vokst fra hverandre og at han har blitt mer lik kona si mtp humor etc. Synd, men kanskje ikke så uvanlig at familiebånd endres når det kommer nye personer inn i familien..,? Anonymkode: 9c529...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Samme her men for min del så var det nok like greit. Anonymkode: 59ff3...6be
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Har to voksne sønner. De var veldig nære, hang sammen støtt og stadig. Etter at yngste fikk seg samboer for tre år siden, har de nær sagt ingen kontakt lenger. Utrolig trist, jeg var så glad før da de hadde så tette bånd. Anonymkode: a2052...bbc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Går over, bare vær tolmodig Anonymkode: 680fa...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå