Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har erfaring med at størrelsen på embryo var mindre enn forventet samt at hjertefrekvens var ca. 60 i uke 6/7? Har tatt IVF så det er ikke noe usikkerhet ift. datoer. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gir i utgangspunktet veldig dårlig prognose.

Anonymkode: 40d5e...df4

AnonymBruker
Skrevet

Hjertefrekvens skal være over 110.. 💔

Anonymkode: 5c177...34d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjertefrekvens skal være over 110.. 💔

Anonymkode: 5c177...34d

Ikke så tidlig, nødvendigvis. Vi hadde TUL i uke 6+1. Da var det hjertefrekvens på 90. Da jeg googlet var dette i nedre sjikt. Nå er jeg i uke 25, og jeg bærer en frisk liten jentebaby med normal hjertefrekvens. 

Anonymkode: 3c4d0...e62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke så tidlig, nødvendigvis. Vi hadde TUL i uke 6+1. Da var det hjertefrekvens på 90. Da jeg googlet var dette i nedre sjikt. Nå er jeg i uke 25, og jeg bærer en frisk liten jentebaby med normal hjertefrekvens. 

Anonymkode: 3c4d0...e62

90 er helt innafor, man kan strekke seg til 85 som mulig viabelt, men 50 er med all sannsynlighet dessverre ikke levedyktig. Kombinert med at fosteret også er målt lite, er nok dette fosteret svært nære ved å ikke ha hjerteslag overhode. Det er både fordelen og ulempen med TUL.

Anonymkode: 40d5e...df4

AnonymBruker
Skrevet
Prøver12345 skrev (16 timer siden):

Hei, er det noen som har erfaring med at størrelsen på embryo var mindre enn forventet samt at hjertefrekvens var ca. 60 i uke 6/7? Har tatt IVF så det er ikke noe usikkerhet ift. datoer. 

Jeg hadde et foster som var mindre enn antatt rundt de ukene, hadde da vokst seg til normal forventet størrelse i uke 8. 
Sikker på at hjertefrekvensen som er målt ikke var din?

Anonymkode: ec520...ef9

AnonymBruker
Skrevet
Prøver12345 skrev (16 timer siden):

60 er veldig lite... Min hadde hjertefrekvens på 150 i 6 + 6.

Anonymkode: c6d6f...a4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg hadde et foster som var mindre enn antatt rundt de ukene, hadde da vokst seg til normal forventet størrelse i uke 8. 
Sikker på at hjertefrekvensen som er målt ikke var din?

Anonymkode: ec520...ef9

Det kan kanskje være ja - ikke godt å si. Så et hjerte som «blinket» i alle fall. Ny ultralyd snart så får se hva den viser. Takk for svar:)

AnonymBruker
Skrevet

Mitt embryo hadde 135 på 7+0. Det var visst akkurat der det skulle være, og størrelsen var riktig. Også ivf. 

Er nå i uke 22, og alt ser fint ut. 

Anonymkode: bc5e1...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...